Kategorija: Marketing

Kako se promovirala jedna od popularnijih svjetskih video igara | Marketing | rep.hr
Marketing

Kako se promovirala jedna od popularnijih svjetskih video igara

U kojem smjeru ide Internet oglašavanje u SAD-u?

U kojem smjeru ide Internet oglašavanje u SAD-u? | Marketing | rep.hr

Na Internet oglašavanje u SAD-u u prvoj polovici godine potrošeno je 12,1 milijardi dolara, što je 11,3 posto više nego u istom razdoblju 2009.godine.

VIDEO: Old Spice efekt u marketingu

Old Spice je nedavno napravio niz vrlo uspješnih viralnih video uradaka koji su brzo osvojili svijet. Druga faza ide korak dalje, vjerojatno neplanirano.

MotionSUN Media zaspamala hrvatske webove

MotionSUN Media zaspamala hrvatske webove | Marketing | rep.hr

Vlasnici mnogih hrvatskih web stranica proteklih dana dobili su mailom ponudu za oglašavanje koju potpisuje malo poznata agencija MotionSUN Media.

Volksbank se na Facebooku susreo s izazovom dvosmjerne komunikacije

Volksbank se na Facebooku susreo s izazovom dvosmjerne komunikacije | Marketing | rep.hr

Volksbank Hrvatska zaslužuje pohvalu zbog otvaranja Facebook stranice, ali već prvi komentari pokazali su kako ta odluka donosi i zahtjevne izazove.

VIDEO: Kako u Egiptu natjeraju kupce da kupe sir Panda?

Egipatska reklama za sir Panda hit je ovih dana na Internetu - u samo tri dana pogledalo ju je preko milijun gledatelja.

VIDEO: YouTube oglas koji oduševljava

VIDEO: YouTube oglas koji oduševljava | Marketing | rep.hr

Viralni marketing ponovno oduševljava - isječak s lovcem i medvjedom novi je hit na YouTubeu.

Etarget ponudio priručnik o promociji na netu

Priručnik o promociji putem bloga uz upotrebu društvenih mreža, ponudio je zainteresiranim Etarget, a za download je prethodno jedino ispuniti kratki obrazac s osnovnim osobnim podacima.

Old Spice pokazao kako se koristi Twitter

Old Spice pokazao kako se koristi Twitter | Marketing | rep.hr

Old Spice je pokazao što je potrebno za uspješnu kampanju na Twitteru - glumac iz uspješne reklame i kamera.

Newsletteri će dobiti Facebookov "sviđe mi se"

Newsletteri će dobiti Facebookov "sviđe mi se" | Marketing | rep.hr

Facebookova opcija "sviđa mi se" koja je do sad pomogla isticanju kvalitetnog sadržaja na web stranicama, sada dolazi i u newslettere.

O čemu ovisi popularnost u Facebookovom newsfeedu?

O čemu ovisi popularnost u Facebookovom newsfeedu? | Marketing | rep.hr

News Feed Optimization nova je grana marketinga koja proučava kako postići da se statusi i drugi slični sadržaji na Facebooku prikažu što većem broju ljudi.

Objavi oglas

Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.