Cjelokupni rezultati istraživanja HUDI digitalnog AdEx-a koje je drugu godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatske, pokazuju da je ukupno utrošeno 222 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2022. godini.
Gotovo 95 posto korisnika interneta diljem svijeta pristupa raznim aplikacijama za slanje poruka, što ih čini idealnim mjestom gdje brendovi mogu doseći svoju publiku.
Marketinška agencija Futura DDB objavila je kako je postala dio globalne FTW mreže, čime je postala prva agencija u regiji koja se holistički bavi gaming industrijom.
Internet stranica NoMoreRansom koja pomaže žrtvama ransomware napada redizajnirana je te je dobila hrvatsku verziju.
Tema treće emisije Buba u uho bilo je umrežavanje kroz stvaranje sadržaja, a ovog puta održala se bez posebnog gosta.
Digitalna agencija Digitalist koja djeluje od kraja 2015. godine ponudila je na prodaju svoj brend, a po potrebi i tvrtku.
Facebook kampanja za Donat Mg dodana je u petak među Facebookove primjere uspješnih kampanja na toj društvenoj mreži.
Hrvatska gospodarska komora najavila je kako će se sjednica Udruženja za marketing komore održati 16.4.2019. godine u 15 sati.
Više zaposlenika tvrtki smještenih u zagrebačkom City Plaza centru dobilo je proteklih dana zahtjeve za povezivanje na Linkedinu od osobe koja se predstavlja kao Manuela Bačić.
Poduzetnik Hrvoje Bujas bio je glavna tema jučerašnjeg Marketing meetupa održanog u zadimljenom History Village baru u Zagrebu.
Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.