iOLAP

iOLAP je globalna tvrtka sa sjedištem u Rijeci i Dallasu. Fokusirna je na rješenja iz područja velikih podataka, napredne analitike i stvaranja aplikacija.

OSNOVNI PODACI O TVRTKI
Web stranica: iolap.com  
Godina osnutka: 1999.
Lokacija tvrtke: Rijeka, Prolaz Marije K. Kozulić 1 
Broj zaposlenih: 250
Uprava tvrtke: Chris Jordan

DJELATNOST TVRTKE
Glavna djelatnost:
Data & Analytics, App Design & Development, AI & Machine Learning
Usluge koje se pružaju: Poslovanje iOLAP-a prvenstveno se bazira na IT uslugama i konzaltingu iz područja analitike podataka, dizajna i razvoja aplikacija te umjetne inteligencije i strojnog učenja, a pritom se koriste najmodernije tehnologije i dugogodišnja partnerstva s vodećim tehnološkim kompanijama kao što su, među ostalima, Amazon Web Services (AWS), IBM i Microsoft. iOLAP kao globalna tvrtka postoji već preko 20 godina te pruža usluge izrade informatičkih rješenja po mjeri regionalnim i internacionalnim klijentima, od startupa do vodećih multinacionalnih lanaca, odnosno kompanijama svih veličina i iz mnogobrojnih industrijskih vertikala. 
Događaji koje organizira: Adriatic AWS Innovation Days, iOLAP Academy, Open Doors Day

TEHNOLOGIJA
Tehnologije: JavaScript, React.js, Node.js, Python, AWS, SQL, PowerBI, SSIS, Tableau
Stackshare: https://stackshare.io/iolap/iolap 
Metodologija: Agile/Scrum

OSNOVNI PODACI O ATMOSFERI U TVRTKI
Prosječna dob zaposlenih: 28
Korporativna kultura: Relax, take it easy. Opuštena atmosfera koja omogućava razvoj tehničkih i socijalnih te drugih poslovnih vještina i kompetencija je jako bitna stavka. Timski rad i pomaganje te otvorena komunikacija su core vrijednosti koje se njeguju unutar kompanije. Smatraju kako se jedino na taj način može omogućiti kvalitetan odnos te iskrenost s kojom se osigurava napredak. Druženje i zabava su bitna komponenta – zato imaju brojne happy houre, teambuildinge, quiz nights, book club meetinge te ostale društvene evente.
Opcije prehrane: U uredima svaki zaposlenik ima na raspolaganju dvije potpuno opremljene kuhinje s raznim aparatima te svakodnevno dostupnu besplatnu kavu, čajeve, voće, kekse, grickalice te proteinske jogurte.
Specifičnosti: Svaki zaposlenik ima svog tehničkog leada i mentora za karijeru. Mentor za karijeru pomaže osobi postići svoj potencijal te usmjeravati i savjetovati u tom procesu. Imaju strukturiran i transparentan career path kroz koji se zaposlenici prate, napreduju i nagrađuju na godišnjim reviewima.
Open door policy je bitan aspekt gdje svaki zaposlenik može doći nadređenima i predložiti izmjene u procesu ili drugu vrstu načina poboljšanja na svačije zadovoljstvo.

ZAPOŠLJAVANJE
Profili ljudi koje tvrtka najviše zapošljava: Backend developeri, frontend developeri, full-stack developeri, dizajneri, data inžinjeri, project manageri, data scientisti
Broj novozaposlenih u prethodnoj godini: 50
Opis procedure zapošljavanja: Nakon što se zaprimi prijava i odradi predselekcija na temelju CV-a, zanimljivi kandidati su pozvani na screening (obično telefonskim putem). Slijedi intervju te neka vrsta procjene tehničkog znanja koja može biti u vidu tehničkog intervjua ili slanje specifičnog zadatka. Svaki kandidat dobije detaljan feedback na zadatak te, ukoliko postoji potreba, dogovori se za finalni intervju.
Benefiti: Svaki zaposlenik ima svoj individualni razvojni plan te mogućnost interne mobilnosti. 
Kako bi uskladili privatno i poslovno vrijeme, omogućava se fleksibilno radno vrijeme te remote rad.
Svaki zaposlenik kreira paket benefita po svojim željama (plaćeni dječji vrtić, sistematski pregled, dopunsko osiguranje, parking, edukacije, novčani bonusi, dodatna oprema i dr.).
Također, svaki zaposlenik dobije individualni budžet za edukaciju koji koristi za svoj osobni profesionalni razvoj.
Uz sve navedene pogodnosti, svaki individualac ima mogućnost dobiti baby bonus, referral bonuse, annual performance bonuse te Top performer bonus.
Studenti: Mogućnost obavljanja stručne prakse kroz besplatan 6-tjedni program gdje se studenti uče korisnom znanju i primjeni na pravim zadacima. Mogućnost zapošljavanja, uz fleksibilnost radi izvršavanja studentskih obaveza. 

Što su profili tvrtki

Profili tvrtke nova su plaćena usluga na rep.hr-u kojom se tvrtka može predstaviti prvenstveno kako bi zainteresirani zaposlenici mogli doznati više o tvrtki prije nego se jave na natječaje za posao, ali i za sve druge oblike informiranja i prezentiranja tvrtke u IT & web zajednici koja prati portal.

Profili tvrtki rade se prema želji tvrtke, a predložene cjeline su osnovne informacije o tvrtki, informacije o proceduri zapošljavanja, te pitanjima o uvjetima rada programera i uvjetima rada općenito. Logotipi tvrtki koji vode na profile uskoro će biti istaknuti na naslovnici portala.

Tvrtke koje naruče godišnju objavu profila u paketu će dobiti i besplatnu objavu istaknutih oglasa na portalu.

Svi prijedlozi čitatelja o tome čime proširiti profile, kao i upite tvrtki o izradi profila mogu se poslati na mail info AT rep.hr. Profili će uskoro biti trajno istaknuti na naslovnici portala.