Preko lažnog profila ljepotice na Linkedinu nudili WePark vouchere

Preko lažnog profila ljepotice na Linkedinu nudili WePark vouchere

Više zaposlenika tvrtki smještenih u zagrebačkom City Plaza centru dobilo je proteklih dana zahtjeve za povezivanje na Linkedinu od osobe koja se predstavlja kao Manuela Bačić.

Izazovna fotografija i zanimanje recruitera na navedenom profilu vjerojatno su pažljivo izabrani kako bi se povećala šansa za prihvaćanje requesta, no pretraživanjem na googleu se otkriva kako je fotografija lažna, a vjerojatno i svi ostali podaci na profilu. Osoba koja se predstavlja kao Manuela uz request za spajanje na linkedinu slala je i poruku kojom se raspitivala ima li u garaži City Plaze dovoljno mjesta, praveći se da treba doći, a nakon toga je započinjala razgovor o parkiranju koji je završavao informacijom o novom privatnom parkingu u blizini City Plaza centra i ponudom besplatnih vouchera za parkiranje korištenjem aplikacije WePark. Primjer konverzacije može se vidjeti u galeriji pri dnu ovog članka.

S obzirom da sve ukazuje na to da se iza lažne Manuele i neuobičajenog spam marketinga nalaze autori WePark aplikacije, rep.hr ih je upitao za komentar promocije njihovih vouchera na navedeni način.

"Jedna od naših promotivnih kampanja sastojala od pružanja mogućnosti našim korisnicima da razvesele svoje prijatelje i poznanike poklon vocherima i na taj način osvoje dodatne besplatne parking minute i za sebe i za njih. Spam svakako smatramo neprimjerenom i neprihvatljivom praksom i nikako nije dio naše korporativne kulture, branda i sustava vrijednosti. U skladu s tim, već smo zamolili naše korisnike da se suzdrže od nuđenja vouchera nepoznatim ljudima koji bi takvu ponudu mogli kategorizirati kao neželjenu" - odgovorio je Karlo Starčević negirajući ideju kako lažnim linkedin profilom promoviraju svoju aplikaciju.

Rep.hr-ov YouTube kanal odnedavno donosi više sadržaja. Pretplatite se ovdje.