IAB-ovo i Gemiusovo istraživanje Internet tržišta srednje i istočne Europe "Do you CEE?" u nizu zanimljivih podataka donijelo je i popis oglašivačkih mreža koji je zbog nepotpunosti izazvao negativne reakcije nekih sudionika Internet tržišta.
Izrada uspješnog viralnog videa zahtjevan je zadatak čiji uspjeh unaprijed nikad nije zagarantiran, no stvari ponekad ipak krenu prema planu.
Web servis Lastminute ad namjenjen last minute prodaji oglasnog prostora odlučio je privući pozornost izborom pjevačice Lane Klingor za glasnogovornicu.
DM-Drogerie-Markt je pokazao nevjerojatnu brigu prema meni kao običnom kupcu, zbog čega imam potrebu tu informaciju podijeliti putem ovog članka.
Društveni mediji postali su jedan od ključnih za uspjeh u europskoj marketinškoj i komunikacijskoj sceni.
Novi VW Passat dolazi ovog ljeta, što je Volkswagen odlučio najaviti u reklami koja se Internetom širi brzinom munje zbog velikog broja obožavatelja Ratova zvijezda.
Miroslav Varga iz osječke tvrtke Escape uočio je bug u Google Adwordsu kojim je prekršena je prva AdWords zapovijed.
Za oglašavanje zračne luke Rijeka na web stranicama Ryanaira bit će uplaćeno 250.000 eura.
Vijesti kvalitetnih news portala često se prenose, dok se sadžaji kvalitetnih oglasnika u pravilu ne prenose. Ipak, ima izuzetaka.
Globalno oglašavanje sljedeće tri godine rast će 4,6 do 5,2 posto godišnje, a tri puta brže rast će web oglašavanje.
Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.