Direktor Httpoola Igor Škunca rekao nam je kako su za neravnomjernu podjelu budžeta na Internetu krive dumping cijene velikih portala i Gemius, zaključio kako manji portali teško mogu opstati bez dodatnog izvora prihoda, a jednom od besmislenijih stvari smatra oglašavanje portala preko billboarda i forsiranje lajkova.
Boris Radošević u Internet krugovima poznat je kao Gadgeterija, nadimak koji je dobio po tehnološkom blogu koji piše već skoro pet godina.
Zašto izrada aplikacija za Facebook ima prednost u odnosu na vođenje profila, u kojem smjeru ide tržište igara i zašto je teško napraviti dobru kampanju na YouTubeu, za rep.hr pojasnio je suosnivač tvrtke Drap - Davor Runje.
Miroslav Kocijan, tvorac računala Galeb i Orao nastalih početkom osamdesetih, ispričao nam je kako su nastala računala koja su mnogima bila prvo školsko računalo.
Zbog čega je vođenje tvrtke slično kuhanju, koja je razlika između rada u lokalnim i globalnim tvrtkama i zašto se sistem integratori moraju specijalizirati u puno djelatnosti za rep.hr pojasnio je Ivan Gabrić, predsjednik Uprave Combisa.
Suvlasnik tvrtke iSTUDIO koja ima 13 zaposlenih je Daniel Ackermann koji ima samo 24 godine, a za rep.hr ispričao je priču o rastu tvrtke i Mediatoolkitu – njihovom novom proizvodu.
Direktor Shoutema Viktor Marohnić odnedavno većinu vremena provodi u New Yorku gdje pronalazi nove klijente za Shoutemovu platformu. Evo njegovih dojmova.
Direktor sustava mikroplaćanja Knopso Mislav Malenica u intervjuu za rep.hr otkrio je kako sadašnji način punjenja računa predstavlja tek prvu fazu projekta mikroplaćanja, ta kako se u Hrvatskoj tek spremaju za puno veći korak - izlazak na tržište SAD-a.
Direktor portala Posao.hr Saša Jurković u intervjuu za rep.hr prokomentirao je odnose s konkurencijom, što se promijenilo otkad su dio Oglasnika, jesu li društvene mreže korisne, kakvo je tržište rada u Hrvatskoj i kakav treba biti idealan oglas za posao.
Osnivač Iskona Damir Sabol u intervjuu za rep.hr otkrio je zašto više voli male tvrtke od velikih, kako teče razvoj njegovih e-Računa, što će biti novi hit na Internetu, te što bi pomoglo a što odmaže razvoju poduzetništva u Hrvatskoj.
Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.