Google Buzz koji bi se najlakše mogao opisati kao proširenje Gmaila elementima društvenih mreža, predstavljen je na jučerašnjoj press konferenciji Googlea.
Buzz nudi komunikaciju s drugim korisnicima, te u neku ruku Gmailu nudi mogućnost pretvaranja u oglasnu ploču na način na koji je to već čine društvene mreže poput Facebooka. Osim mogućnosti slanja mailova, sada je tu i mogućnost objave i komentiranja statusa, automatsko praćenje drugih ljudi, te integracija s Twitterom, Picasom, Flickrom, YouTubeom i Google Readerom.
Buzz ne nudi oduševljenje, ali se čini znatno jednostavnijim od Google Wavea koji nije doživio očekivani uspjeh, zbog čega bi ga dio velike baze Googleovih korisnika mogao početi uskoro koristiti. U tome bi mu mogla pomoći i bolja povezanost s Gmailom od one koju ima Wave - s obzirom da primjerice komentari statusa po defaultu dolaze i na mail kako bi ih se lakše uočilo.
Zbog postepene prilagodbe Google Buzz još uvijek nije vidljiv svim korisnicima, no to bi uskoro trebalo biti riješeno.