Rimac pojasnio: C_Two nije bio rasprodan u Ženevi

Rimac pojasnio: C_Two nije bio rasprodan u Ženevi

Osnivač Rimac automobila Mate Rimac pojasnio je prekjučer kako njihov automobil C_Two nije bio rasprodan na Ženevskom autosajmu kako se 2018. godine moglo vidjeti u mnogim medijima.

Na Facebooku je napisao kako se radilo o slučajnoj ili namjernoj pogrešci novinara koji je tada razgovarao sa šefom prodaje. Iako nije naveo ni ime novinara ni ime šefa prodaje, iz tadašnjih medijskih objava je jasno da se radilo novinaru Jimiju Beckwithu koji je napisao članak za Autocar.co.uk u kojem se pozvao na izjavu tadašnjeg i sadašnjeg šefa prodaje Kreše Ćorića. S obzirom na transparentnost i iskrenost za koju se Rimac inače zalaže, zanimljivo je da članak tada nije demantiran, iako je informaciju prenio veliki broj stranih i domaćih medija, nego tek sada kad će neprodani dio automobilia trebati pronaći kupce. Kako bi se ovaj detalj razjasnio, rep.hr je Rimac automobilima u trenutku objave članka poslao upit o razlozima zašto nisu opovrgli informaciju o prodanim automobilima još 2018. godine.

Rimac je u Facebook objavi naveo kako je određeni broj kupaca davno položio depozit, ali je normalno da automobil nije rasprodan s obzirom da kupci relativno nepoznatog brenda na potpuno novom tržištu prije kupnje u pravilu žele vidjeti recenzije. C_Two je za sada isprobalo tek nekoliko mušterija poput Nice Rosberga jer se auto još razvija, a priču je dodatno usporila situacija s COVID-om.

Svi automobili koji će se proizvesti u prvoj godini proizvodnje već su prodani, a auti koji se proizvedu neće koristiti naziv C_Two, već novo, još neotkriveno ime. Osim direktno, prodavat će se i preko dilera kojih trenutno ima 14 - šest u Sjevernoj Americi, tri u Europi, jedan na bliskom istoku i tri u Aziji.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: