Rimac Rosbergu: Isprobaj kočnicu. Rosberg: Što?

Rimac Rosbergu: Isprobaj kočnicu. Rosberg: Što?

Nakon dva videa o tvornici Rimac automobili, bivši vozač formule jedan Nico Rosberg objavio je i treći u kojem u društvu Mate Rimca testira Rimac C_Two prototip na hrvatskim cestama.

Za razliku od prva dva videa u kojima je u prvom planu razvoj tehnološki naprednog automobila, fokus u ovom videu je na vožnji, odnosno njezinom brzom dijelu koji počinje na 5:23. Na tom mjestu Rosberg počinje brže voziti C_Two, što Rimca koji se nalazi na suvozačkom mjestu čini blago nervoznim s obzirom na veliku brzinu kojom se kreću po cesti, ali i zbog rizika da se ponovi neka loša situacija kao kad je Richard Hammond sletio s Rimac Concept_One automobilom tijekom snimanja emisije Top Gear u Švicarskoj 2017. godine.

Vjerojatno najzabavniji dio konverzacije iu video se nalazi na 6:05 kad Rimac Rosbergu sugerira da zakoči kako bi isprobao kočnicu, na što Rosberg odgovara sa "da isprobam što?". Iako se gledatelji u komentarima ispod videa šale kako je Rimac to rekao kako bi ga potaknuo da uspori, razlog je vjerojatno činjenica kako papučica kočnice još nije do kraja podešena što je istaknuo na početku videa. Tada je pojasnio i kako prototip koji voze predstavlja 90 posto gotov proizvod, s obzirom da se na njemu još vrši niz usavršavanja.

U jednom trenutku vožnje Rosberg Rimca pita je li opušten, na što on odgovara kako bi "bio da se ne radi o ovakvoj situaciji" i uskoro pojašnjava kako bi bio da im to nije toliko važno, iz čega je jasnokoliko mu je važno da se tijekom vožnje ne dogodi ništa loše po reputaciju automobila.

Nakon vožnje s Rimcem, Rosberg je isprobao i track mode automobila u društvu test vozača Rimac automobila Miroslava Zrnčevića koji je pojasnio još par tehničkih detalja. Nažalost vožnja se u jednom trenutku prekida zbog potrebe za manjim izmjenama na automobilu, no Rosberg nije bio razočaran, već je bio uzbuđen zbog njegove prve vožnje nekog prototipa uopće i pod dojmom koliko ima posla tijekom zadnjih pet do deset posto razvoja automobila.