Osnivač Rimac automobila Mate Rimac pojasnio je prekjučer kako njihov automobil C_Two nije bio rasprodan na Ženevskom autosajmu kako se 2018. godine moglo vidjeti u mnogim medijima.
Na Facebooku je napisao kako se radilo o slučajnoj ili namjernoj pogrešci novinara koji je tada razgovarao sa šefom prodaje. Iako nije naveo ni ime novinara ni ime šefa prodaje, iz tadašnjih medijskih objava je jasno da se radilo novinaru Jimiju Beckwithu koji je napisao članak za Autocar.co.uk u kojem se pozvao na izjavu tadašnjeg i sadašnjeg šefa prodaje Kreše Ćorića. S obzirom na transparentnost i iskrenost za koju se Rimac inače zalaže, zanimljivo je da članak tada nije demantiran, iako je informaciju prenio veliki broj stranih i domaćih medija, nego tek sada kad će neprodani dio automobilia trebati pronaći kupce. Kako bi se ovaj detalj razjasnio, rep.hr je Rimac automobilima u trenutku objave članka poslao upit o razlozima zašto nisu opovrgli informaciju o prodanim automobilima još 2018. godine.
Rimac je u Facebook objavi naveo kako je određeni broj kupaca davno položio depozit, ali je normalno da automobil nije rasprodan s obzirom da kupci relativno nepoznatog brenda na potpuno novom tržištu prije kupnje u pravilu žele vidjeti recenzije. C_Two je za sada isprobalo tek nekoliko mušterija poput Nice Rosberga jer se auto još razvija, a priču je dodatno usporila situacija s COVID-om.
Svi automobili koji će se proizvesti u prvoj godini proizvodnje već su prodani, a auti koji se proizvedu neće koristiti naziv C_Two, već novo, još neotkriveno ime. Osim direktno, prodavat će se i preko dilera kojih trenutno ima 14 - šest u Sjevernoj Americi, tri u Europi, jedan na bliskom istoku i tri u Aziji.