Chiriboo pokrenuo Funderbeam kampanju

Chiriboo pokrenuo Funderbeam kampanju

Chiriboo, prvi web za predstavljanje i prodaju automobila u regiji, pokrenuo je Funderbeam kampanju s ciljem daljnjeg razvoja i regionalnog širenja.

Chiriboo je predstavljen prije tri mjeseca, dok je nedavno i u potpunosti profunkcionirao na hrvatskom tržištu.

Iza projekta stoji grupa iskusnih stručnjaka iz automobilske industrije predvođenih najutjecajnijim regionalnim automobilskim ekspertom Jurom Šebaljem, negdašnjim direktorom JATO Dynamicsa Darinom Jankovićem te ekipom iz kompanije Make IT Easy koja je već vrlo uspješno lansirala svoju inovativnu platformu za upravljanje voznim parkovima mobilityONE. MobilityONE i sam već ima iskustvo s Funderbeam kampanjama koje povezuju investitore i startupe kojima trebaju sredatva. Do sada su imali dvije, pomoću kojih su prikupili 259.000 odnosno 158.000 eura.

„Prikupljanjem kapitala putem platforme Funderbeam, zasigurno će ubrzati naš dosadašnji razvoj. Cilj nam je prikupiti 200 tisuća eura koje ćemo investirati prije svega u regionalno širenje.“ – rekao je Darin Janković, Izvršni direktor tvrtke Chiriboo.

Postojeći korisnici Funderbeam platforme za investiranje više informacija mogu pronaći ovdje.