Hrvatski Chiriboo kreće u avanturu prodaje novih automobila na webu

Hrvatski Chiriboo kreće u avanturu prodaje novih automobila na webu

Projekt Chiriboo osmišljen je kako bi omogućio kupovinu automobila putem Interneta, a Hrvatska mu je tek prvo tržište.

Chiriboo je pokrenulo šest suosnivača, a poveznica dijela njih je startup mobilityONE. Predvodi ih poznato lice iz svijeta automobilizma i auto-novinarstva Juraj Šebalj.

Oni žele privući ljubitelje automobila kojima će ponuditi pregled i informacije o opremi i specifikacijama niza automobila, ali i mogućnost njihove kupnje putem Interneta. U Hrvatskoj se trenutno proda manje od 50.000 automobila godišnje, a iz Chiribooa poručuju kako im je želja u prvoj godini uhvatiti nekoliko postotaka tog broja. Hrvatska je tek njihovo prvo tržište koje im nije ključno za uspjeh, jer je njihov glavni cilj ponuditi Chiriboo franšizu na stranim tržištima. Vodeća tržišta poput SAD-a, Ujedinjenog kraljevstva i Njemačke već nude prodaju automobila putem Interneta, a glavni igrači u tom području su Carwow, Cazoo, Cinch i Cars koji nude kupnju novih i polovnih automobila putem Interneta. Chiriboo planira ciljati i na tržišta koja nemaju platformu poput njihove i na ona na kojima konkurencija već postoji.

Poslovni model Chiribooa u Hrvatskoj temelji se na proviziji od prodaje vozila putem Interneta i reklamiranja na Internetu, a osim same kupnje auta Chiriboo će nuditi i financiranje automobila putem kredita i Interneta te njegovo osiguranje.

Web stranica Chiriboo.com sljedećih par tjedana neće nuditi pristup bazi automobila, jer je prvi korak nakon predstavljanja Chiribooa javnosti i zastupnicima automobilskih marki dogovor s njima kako bi se automobili uvrstili u Chiriboovu bazu.