Chiriboo, prvi web za predstavljanje i prodaju automobila u regiji, pokrenuo je Funderbeam kampanju s ciljem daljnjeg razvoja i regionalnog širenja.
Hrvatski insurtech Amodo i Make IT Easy, startup s rješenjima iz područja upravljanja mobilnom imovinom mobilityONE, dogovorili su strateško partnerstvo usmjereno na razvoj i lansiranje ekspertnog rješenja iz područja
mobilnosti koje će povezati vozila, vozače i sustave poput integriranog vozila i pametnog telefona.
Nakon uspješne prve runde prikupljanja kapitala i razvoja mobilityONE, hrvatskog softvera za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija i pametnih gradova, hrvatski startup Make IT Easy krenuo je u prikupljanje dodatnih milijun i pol eura za osvajanje europskog i američkog tržišta.
Softversko rješenje MobilityONE namijenjeno upravljanju voznim parkom odlučilo je potražiti investitore preko Funderbeam kampanje.
Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.