Borba političkih suparnika na internetu ove godine u Hrvatskoj je jača nego ikad, a angažiranje stručnjaka koji osim izrade web stranice vodi strategiju nastupa na internetu postalo je pravilo a ne iznimka.
Najbolji primjer za navedeno je splitski kandidat za gradonačelnika Željko Kerum čije ime je donedavno upisivanjem u Google izbacivalo negativne konotacije, da bi se nakon angažmana PR stručnjaka Krešimira Macana situacija radikalno promijenila pa se među rezultatima na vrhu nalaze uglavnom oni koji o Kerumu govore u izrazito pozitivnom kontekstu.
Ako je suditi po određenim tezama koje se redovito ponavljaju u komentarima ispod članaka na internetu, lako je zaključiti da se Kerumova borba i na tom polju ne prepušta slučaju, što nije nimalo čudno jer je sve jasnije da komentari nekad na mišljenje čitatelja utječu i više od samih članaka. Kerum se tako stalno nastoji prikazati poduzetnikom koji je u rangu s talijanskim premijerom Silviom Berlusconijem ili engleskim tajkunom Alanom Sugarom ili na drugi način prikazati u što pozitivnijem svjetlu.
Drugi primjer političkog marketinga neuobičajenog za dosadašnje kampanje vodi Marko Rakar u kampanji Josipa Kregara koji je - najvjerojatnije po uzoru na kampanju slovenskog predsjednika Danila Turka - na internetu objavio i kompjutersku igru s gradonačelnikom Bandićem u glavnoj ulozi čime je - kao i nizom drugih poteza - pojačao ulogu njegovog vodećeg oponenta u Zagrebu. Kregar je vjerojatno i najzastupljeniji kandidat i preko Googleovih oglasa, pa se preko njih njegove fotografije često pojavljuju čak i unutar voedćih medija.
Po mišljenju mnogih, talent na internetu pokazao je i trenutni riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, čija web stranica odskače kvalitetom, originalnošću i bogatstvom sadržaja. Obersnel zaslužuje pohvalu i zbog po svemu sudeći prave i aktivne prisutnosti na Facebooku, kojeg danas koriste gotovo svi kandidati, ali najčešće putem posrednika ili samo zbog toga što moraju. Obersnel i tu pokazuje kako je jedan od rijetkih političara koji razumije smisao Facebooka te se sa zanimanjem učlanjuje i u grupe koje nisu izravno povezane s politikom, komunicira s prijateljima, čestita im rođendane i slično.
Oni koji su aktivni na Facebooku, a takvih je u Hrvatskoj gotovo milijun, mogli su primjetiti i reklame određenih političkih opcija na toj stranici. Jedna od prvih je ona kandidata za istarskog župana Plinia Cuccurina, čiji protivnici su pokretanjem stranice ladronja.org (ladro je lopov na talijanskom) pokušali naštetiti njegovoj kampanji koju se prvenstveno vodi putem stranice ladonja.org
Sve to, kao i činjenica da video chat na internetu vode tv voditelji poput Mislava Bage, govori kako se internet više ne shvaća neozbiljno čak ni među onima koji ga ne koriste. Sljedeći korak mogao bi biti u tome da se internet ne počne doživljavati kao nešto na što se dolazi pred izbore, nego kao nešto kroz što se kontinuirano gradi kampanja. Najbolji dokaz su sljedeći predsjednički izbori koji - iako daleko - na internetu već počinju kroz okupljanje simpatizera na pojedinim Facebook grupama.