Zagrebački Serengeti postao je partner američke tvrtke Appian, koja je najpoznatija po svojoj automatiziranoj low-code platformi.
Navedena platforma ubrzava razvoj važnih poslovnih aplikacija, a koriste ih brojne globalne organizacije kako bi poboljšale korisničko iskustvo, postigle operativnu izvrsnost i jednostavnije globalno upravljanje rizicima i usklađenosti. Između ostalih, to su KPMG, Deloitte, Daimler, Bayer, GSK, Hella i Lavazza.
„Čast nam je i zadovoljstvo što je tvrtka Serengeti postala ovlašteni Appian partner. Ovo partnerstvo će imati ključnu ulogu za naš rast u Hrvatskoj“, rekao je Erik de Haas, Appian VP Partners EMEA & ACAP. Dodao je: „Kombinacijom njihovih konzultantskih usluga i usluga razvoja enterprise rješenja, očekujemo sjajne stvari u 2021. godini i u budućnosti općenito.“
Iz Serengetija ističu kako su u dogovaranju partnerstva pomogle odlične ocjene od strane klijenata, duboka ekspertiza enterprise software developmenta, iskustvo rada u zapadnim zemljama i široke kompetencije u Business Process Management (BPM) području. Serengetijevi certificirani Appian stručnjaci predstavljaju dodanu vrijednost za uspostavu ovog vrijednog partnerstva.
„Ovo partnerstvo s Appianom, koji je po Gartner magic quadrantu lider u čak tri povezana područja: Enterprise Low-Code Application Platforms (LCAP), BPM i Case Management omogućit će nam daljnju izgradnju naših specijalističkih znanja, konzultantskih kompetencija i domenskog poznavanja pojedinih industrija. Koliko je Appian snažan partner najbolje govori podatak da su njihovi klijenti 9 od top 10 biotehnoloških i farmaceutskih kompanija, 6 od top 10 svjetskih osiguravatelja te 13 od 20 vodećih svjetskih banaka“, rekao je izvršni direktor Serengetija Goran Kalanj, dodavši: „Ovim partnerstvom Serengeti se svrstava uz bok svjetski priznatih konzultanata poput KPMG-a, Deloittea, ili Accenturea, koji također nose status Appian partnera.“
Serengetiju će ovo partnerstvo omogućiti daljnji razvoj BPM i Robot Process Automatization (RPM) kompetencija te rad na projektima modernizacije enterprise sustava u Hrvatskoj i inozemstvu. S druge strane, klijentima će omogućiti lakšu automatizaciju poslovnih procesa, robotizaciju i modernizaciju aplikacija na bazi Gartner market leading BPM platforme.
Nakon što su iz Serengetija početkom listopada objavili da su postali suvlasnikom RedAI aplikacije, a u studenom o novom klijentu u Kaliforniji, samom srcu svjetske IT industrije, ovu godinu zaključuju s ukupno četiri nagrade od nezavisne platforme za B2B recenzije - Clutch. Prva Clutch nagrada koju su dobili ove godine je iz kategorije Top 5 Croatian B2B Company. Preostale tri nagrade koje su dobili početkom zadnjeg mjeseca ove godine su iz kategorija Top 1000 svjetskih kompanija, Top 100 brzo rastućih i Top 100 kompanija održivog rasta. Clutch, kao nezavisna platforma za rangiranje poslovnih tvrtki, svoje nagrade dodjeljuje na temelju recenzija koje im klijenti daju izravno. Tu su i drugi objektivni kriteriji poput prihoda, godišnje stope rasta te apsolutne stope rasta prihoda.
„Iznimno sam ponosan na naše zaposlenike zato što su oni svojim znanjem SCRUM i DevOps metodologija te njegovanjem naših kompanijskih vrijednosti pridonijeli tome da se vrlo uspješno nosimo s novim izazovima. Kvalitetu tog rada potvrđuju i nagrade koje smo osvojili, a koje se temelje upravo na zadovoljstvu naših klijenata koji su u stalnom kontaktu s našim zaposlenicima.“, komentirao je direktor i vlasnik tvrtke Serengeti, Goran Kalanj, te dodao: „Kontinuirano ulažemo u stručno i tehničko znanje naših zaposlenika, kao i u našu kulturu zato što i uvjetima rasta želimo zadržati naš obiteljski duh što je najviše došlo do izražaja upravo u ovoj posebnoj godini kada smo osvojili nekoliko nagrada za redom.“