Serengeti investirao u RedAI, razvija AI u industriji retaila

Serengeti investirao u RedAI, razvija AI u industriji retaila

Hrvatska konzultantska i developerska tvrtka Serengeti investirala je u manjinski udio u startupu Besplay Adria koji je razvio RedAI aplikaciju. Na press brunchu tvrtke najavljena je i suradnja Serengetija i tvrtke Tricentis, globalnog lidera u automatskom testiranju.

Ugovor o investiranju u Besplay Adriju potpisali su direktor Serengetija Goran Kalanj i direktor Besplay Adrije Domagoj Boršić

RedAI proizvod je koji se sastoji od mobilne aplikacije namijenjene radu na terenu i web sučelju za menadžment. Riječ je o softveru čija je svrha prepoznavanje proizvoda određenog proizvođača na polici u trgovini ili nekom drugom mjestu. Cilj prepoznavanja je automatizirano brojenje, odnosno određivanje postotka koji taj proizvod ima na cijeloj polici. S obzirom da neki proizvođači znaju u trgovinama zakupiti određeni prostor na policama kako bi većom prisutnošću utjecali na veću kupnju, ovaj softver im olakšava provjeru zastupljenosti na polici koja se do sada u pravilu radila manualnim brojanjem što je napornije, sporije i nepouzdanije od korištenja aplikacije. Serengeti i Besplay Adria klijente za RedAI tražit će među dobavljačima, a kako trenutno im sličnim proizvodom konkurira jedino jedna azijska tvrtka.

Riječ je o enterprise proizvodu, koji je custom-made za svakog klijenta, s obzirom da imaju različite proizvode i različite KPI-jeve.

„Izuzetno nam je drago da započinjemo poslovnu sinergiju sa Serengetijem, koji je etabliran na hrvatskom tržištu kao jedna od vodećih IT tvrtki. Obzirom da je i RedAI rješenje 100% made in Croatia, drago nam je što će dvije hrvatske tvrtke u budućem periodu nastojati RedAI komercijalno pozicionirati izvan naših granica, kao i kontinuirano tehnološki unaprjeđivati samo rješenje u godinama pred nama. FMCG/CPG je primarna industrija gdje se RedAI pokazao kao „must have“ proizvod za vodeće tvrtke unutar te branše, ali cilj nam je i u drugim industrijskim nišama ponuditi komplementarna digitalna rješenja i unaprijediti njihovo poslovanje.“ izjavio je Domagoj Boršić. Na pitanje. Na novinarsko pitanje Goranu Kalanju o tome kako su se odlučili baš za investiciju u ovaj startup, Kalanj je odgovorio kako su tražili tvrtku s iskustvom u umjetnoj inteligenciji, s obzirom da takve kompetencije nije jednostavno izgraditi, a sve su važnije u poslovnom svijetu. Sljedeći korak u razvoju aplikacije je 3D mapiranje proizvoda unutar aplikacije što zahtjeva daljnju primjenu naprednih i modernih tehnologija. 

U prvoj polovici 2020. godine Serengeti je započeo niz novih projekata na domaćem i stranom tržištu u kojima primjenjuje najbolje prakse agilnog razvoja softvera i primjenu DevOps metodologije te tako nastavio sa svojim uspješnim rastom. Širenje portfelja usluga ulaskom u novu industriju i primjenu najnaprednijih tehnologija prilika je za sve developere da se pridruže kolegama koji rade na atraktivnim međunarodnim i domaćim projektima. 

Pametno testiranje softvera je budućnost softverske industrije, a Serengeti će svoj doprinos u tom području dati kroz suradnju s tvrtkom Tricentris na način da će proširiti postojeći tim te raditi na razvoju novih, naprednih funkcionalnosti automatskog testiranja softvera. Tricentris je globalno prepoznata tvrtka koja se nekoliko godina za redom nalazi na samom vrhu industrije softverskog testiranja i to prema nezavisnim istraživanjima. Njihovo rješenje predstavlja end-to-end testing automation platformu i postalo je standard testiranja iz perspektive krajnjeg korisnika.