Easy Biz Friday, Salesforce događaj u organizaciji tvrtke HSM, održan je danas u The Garden Breweryju u Zagrebu
Kupovne navike u potpunosti se svugdje mijenjaju – budući da je ove godine na internetsku kupovinu potrošeno 4,8 bilijuna dolara diljem svijeta, brojka za 2024. projicira se na 6,4 bilijuna dolara.
Zagrebačka tvrtka LeverUP Consulting pohvalila se kako je jedini akreditirani Marketing Cloud Personalization Partner u Hrvatskoj.
Tvrtka LeverUP Consulting pohvalila se kako je nakon pandemije zadržala hibridni način rada, kako bi omogućila dobar balans između privatnog i poslovnog života.
Suradnja LeverUP Consultinga i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu koja studentima omogućuje učenje o praktičnim primjenama CRM rješenja i marketinške automatizacije započela je početkom travnja.
Salesforce AI Research je objavio kako je razvio CodeGen - softver koji engleski jezik pretvara u izvršni kod.
Zagrebačka tvrtka LeverUP Consulting proširila je početkom ove godine poslovanje na baltičku regiju.
Marketinška automatizacija tema je o kojoj će se govoriti na Wine & Networking radionici koja će se održati 30. studenog 2021. godine u Kaptol centru.
Bivša HSM Informatika od danas je na regionalnom tržištu prisutna pod nazivom HSM uz potpuni preobražaj vizualnog identiteta te strategije poslovanja i prisutnosti na tržištu.
Oko 20 sudionika okupilo se prošlog tjedna na drugom Salesforce Marketer Group Meetu0pu održanom u Zagrebu.
Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.