Citroen lansira novi C3 koji će u prodaju doći u studenom 2009. godine i zamijeniti dosadašnji model koji je prodan u više od dva milijuna primjeraka.
"Ovo obnavljanje proizvoda od velike je važnosti za Marku i osigurava nam sredstva za ostvarenje njene ambicije, a to je još veće povećanje tržišnog udjela, kako kod fizičkih tako i kod pravnih osoba." Frederic Banzet, generalni direktor Automobiles Citroen.
Odabrana formula: uzeti ono najbolje od C3 i otići još i dalje. Novi C3 ima tako sve argumente za osvajanje kupaca: zategnutije linije, visoku razinu kvalitete završne obrade, inteligentnu arhitekturu koja omogućuje prostornost van normi ostajući pritom jedno od najkompaktnijih vozila na tržištu, ali jednako tako i izvanrednu udobnost i ponašanje na cesti bilo u gradu ili na otvorenoj cesti. Ove karakteristike na najvišoj razini u segmentu omogućuju novom C3 da preuzme ulogu prvog automobila u obitelji i središnjeg vozila flotne prodaje.
No, novi C3 nudi još i više. Zahvaljujući svom vjetrobranskom staklu Zenith, on je jedinstven. Osim mnogo svjetla u kabini i preglednosti koju donosi, ovo vjetrobransko staklo omogućuje putnicima u našem Visiodriveu da dožive potpuno novo automobilsko iskustvo. Citroen s novim C3 otvara put prema novom automobilskom svijetu, svijetu u kojem razum i odgovornost ustupaju mjesto novim automobilskim užicima, novim emocijama." rekao je Vincent Besson, direktor za proizvode i tržišta,