Top 10 najutjecajnijih ljudi u digitalnoj industriji samo je dio popisa najmoćnijih 100 ljudi u medijima koji svake godine objavljuje britanski Guardian.
Na vrhu popisa je naravno Steve Jobs, koji ove godine - ćini se - predvodi svaki popis.
Steve Jobs (55)
Jobs je Appleom prestigao Microsoft i još jednom napravio revoluciju u načinu na koji se shvaća medije.
Sergey Brin (36) i Larry Page (37)
Suosnivači Googlea svoju poziciju teško da moraju objašnjavati ikome - kreatori najmoćnije tražilice i jedne od najjačih svjetskih tvrtki ujedno su i na popisu najbogatijih ljudi na svijetu.
Ewan Williams (38)
Utjecaj suosnivača Twittera Evana Williamsa nastavlja rasti, a njegov projekt oblikuje mišljenje i na izborima.
Mark Zuckerberg (26)
Iako u svijetu Facebook ima pet puta više korisnika od Twitteraa, Zuckerberg je niže na ljestvici jer Twitter nudi instant praćenje globalnih događaja, a Zuckerbergov rejting ugržožen je problemima s privatnošću na Facebooku.
Njegova mreža sada ima pola milijarde članova, a po njemu je samo pitanje vremena kad će dosegnuti milijardu.
Mark Rock (46)
Audioboo čiji je Rock donio je nov način na koji se oristi audio, a ima i velike korisnike poput Channel 4 Newsa.
Audioboo omogućava snimanje i pohranjivanje audio isječaka do pet minuta dužine, čime se demokratizirao radio.
Erik Huggers (37)
Direktor BBC-ovog odjela Mediji i tehnologija budućnosti ima 207,9 milijuna funti budžeta, a BBC-ev iPlayer povećao je broj ljudi koji tv prate preko Interneta.
Sam Houser (38) i Dan Houser (36)
Souosnivači tvrtke Rockstar Games postali su globalne zvijezde uz naslove poput Grand Theft Auto - jedne od najuspješnije i najkontroverznije igre svih vremena.
Steve Ballmer (54)
Šef Microsofta polako pada na ljestvici dok Google i Apple jačaju.
Jimmy Wales (43)
Osnivač Wikipedije, Internet enciklopedije koja ima velik utjecaj iako zapošljava nula ljudi (WIkipedijina fundacija zapošljava 47 op.a.)
Julian Assange (39)
Assange stoji iza WikiLeaksa, stranica koje objavljuju mnoge povjerljive informacije koje često ne dospiju ni do klasičnih medija.