Marko Kučić CEO Jenza

Marko Kučić CEO Jenza

Marko Kučić postao je CEO Jenza, internog startupa domaće IT tvrtke Q, koja ima za cilj povezati, angažirati i informirati zaposlenike te mijenjati poslovnu kulturu.

Kučić je jedan od suosnivača tog startupa koji do sada nije imao službenog CEO-a, s obzirom da je bio u sklopu Q-a. U svojoj karijeri Kučić ima više od 20 godina menadžerskog i poduzetničkog iskustva u pretvaranju lokalnih startupa u uspješne međunarodne pothvate. Više od 13 godina proveo je u Cotrugli Business School-u u kao suosnivač i direktor Poslovnog razvoja.

Uz nekoliko stranih i domaćih tvrtki koje već koriste rješenje hrvatskog startupa, trenutno je u tijeku proces onboardinga oko 10 novih kompanija. Aplikacija je prilagodljiva potrebama klijenata, tako da je mogu koristiti kompanije različite veličine i strukture. 

„Jenz je u ruke klijenata došao u travnju, baš u vrijeme lockdowna, kada im je pomogao da na jednom mjestu informiraju zaposlenike o svim važnim vijestima. Uvjetovani rad od kuće pogodovao je povećanoj potražnji od očekivane, s obzirom na to da je izgradnja snažnog timskog duha postala goruća tema za svakog poslodavca. Drago nam je u kojem se smjeru Jenz razvija, te očekujemo da ćemo početkom 2021. imati nekoliko tisuća aktivnih korisnika i još veći broj klijenata“, ističe Marko Kučić, CEO Jenza.

Na Jenzu je do sada radilo više od 30 stručnjaka iz različitih područja kako bi stvorili idealno rješenje za internu komunikaciju. Jenz funkcionira kao moderna, zatvorena društvena mreža koja olakšava i značajno unaprjeđuje informiranje i povezivanje zaposlenika. Aplikacija ima osam značajki, a zaposleniku je dovoljna minuta dnevno da ih pregleda: Službene obavijesti, Objave zaposlenika, Profil zaposlenika, Status odsutnosti, Pohvali kolegu, Anonimni pretinac prijedloga i žalbi, Anonimke ankete te Kalendar događanja.

Rezultati anonimne ankete pokazali su konkretne benefite upotrebe Jenza - 87 posto zaposlenika ima odličnu komunikaciju s kolegama, 90 posto zaposlenika osjeća potporu nadređenih a 96 posto zaposlenika savršeno razumije svoje zadatke i ciljeve, navodi se u priopćenju ovog startupa.