Marijan Palić, donedavni direktor marketinga u tvrtki Notch, prešao je na istu poziciju u tvrtki Leapwise.
Palić je autor knjige Atomski marketing koja je u 2019. godini bila najprodavanija knjiga o marketingu u Hrvatskoj. Između ostalog, vodio je marketing za COTRUGLI Business School, vodeću poslovnu školu u jugoistočnoj Europi, za tržišta 10 država. Ima iskustva u sportskom marketingu, gdje je radio sa svojim timom na projektima vezanim uz Svjetsko prvenstvo u rukometu, Futsal Dinamo, KK Cedevitu, Svjetski gimnastički kup i druga događanja. Predavač je na Poslovnom učilištu Experta i u Digitalnoj akademiji Demosten.
LEAPWISE je software development tvrtka, fokusirana na razvoj novih proizvoda i integracijske projekte za velike (Enterprise) sustave i ima čvrstu mrežu dugogodišnjih, uglavnom međunarodnih, klijenata.
Tvrtka proširuje svoje djelovanje i u sljedećoj godini stavlja naglasak na razvoj vlastitih proizvoda i jačanje vlastitog portfelja. Palić će biti zadužen za definiranje i implementaciju marketinške strategije, sve njihove marketinške aktivnosti od društvenih medija i digitalnih kampanja do oglašavanja i kreativnih projekata s nizom odgovornosti koje uključuju razvoj planova za daljnje jačanje brenda LEAPWISE, dodjelu resursa različitim projektima i postavljanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva odjela.
Njegovom timu se priključio i Grgo Marić, koji je s njim uspješno surađivao u prethodnoj tvrtki. U Leapwiseu će biti Digital and Growth Manager.