Bernard Ivezić, urednik i novinar Poslovnog dnevnika, od prvog rujna prešao je u Jutarnji list, odnosno Hanza mediju.
Ivezić je do sada redovito pisao o IT-u i telekomunikacijama, ali i nekim drugim poslovnim temama poput startupa, rane faze ulaganja i intelektualnom vlasništvu. Te teme će kao urednik i novinar nastaviti pratiti u Jutarnjem, u kojem će raditi i na nekim novim projektima.
U Poslovnom dnevniku Ivezić je proveo zadnjih 15 godina i napisao više od 10.000 članaka. O mnogim temama je prvi pisao - primjerice o trećoj fazi privatizacije Hrvatskog telekoma koju je obilježila bitka za DTK infrastrukturu, o prvim investicijama u Rimac Automobile, o razmjerima poslovnih operacija Infobipa i brojnim drugima. Otkrio je i da je brzorastući švedski startup Visage Technologies zapravo sve svoje ljude smjestio u Hrvatskoj, da se Facebookovi podatkovni centri zapravo proizvode u Hrvatskoj a od samog početka je prepoznao i pratio potencijal i razvoj brojnih hrvatskih startupa poput Electrocoina, koji je u pet godina dosegao prihod veći od četvrt milijarde kune.
Bernard Ivezić karijeru je započeo 1998. godine u informatičkom časopisu PC Chipu, gdje je kasnije bio i urednik te glavni urednik. Radio je kao freelancer u Večernjem listu i Jutarnjem listu na njihovim IT prilozima. U Vjesniku, odnosno njegovom nedjeljnom izdanju, pokrenuo je prvu IT rubriku usmjerenu isključivo na hrvatsko tržište. Tri godine surađivao je i sa specijaliziranim informatičkim mjesečnikom Mrežom u sastavu BUG-a.
Prema Društvu za zaštitu novinarskih autorskih prava (DZNAP), Bernard Ivezić je već nekoliko godina među 20 najprodavanijih novinara u Hrvatskoj i među pet najprodavanijih u kategoriji biznisa i tehnologije.
Krajem 2000. Ivezić je bio jedan od suosnivača hrvatskog startupa za istraživanje tržišta preko interneta Proofa, koji je u rekordnom roku napravio tada najveći online panel u Hrvatskoj s više od 4500 građana i dobio velike klijente. Posljednjih desetak godina bio je jedan od članova organizacijskog odbora najveće volonterske konferencija u Hrvatskoj SFeraKona, koji redovito okupi više od 1500 posjetitelja. Na početku karijere radio je i kao predavač web dizajna na Algebri. Predavao je također na Crowdfunding akademiji i jedan je od kreatora i suradnika prve hrvatske PR4Startups radionice.
Stipendist je Thompson Reuters Foundationa, a magistrirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.