Ana Marija Vidović šefica prodaje Robotiq.ai

Ana Marija Vidović šefica prodaje Robotiq.ai

Ana Marija Vidović nova je šefica prodaje u startupu Robotiq.ai, koji je ovog mjeseca osigurao više od milijun eura investicije za širenje poslovanja.

Robotiqu će pomoći u nadogradnji i upravljanju prodajnim aktivnostima širom svijeta. U tome će joj pomoći bogato prodajno i IT iskustvo, koje je stekla na prethodnim radnim mjestima. Među njima treba istaknuti niz menadžerskih pozicija u Generalu osiguranju u kojem je zadnje dvije godine provela kao članica Uprave.

Robotiq.ai osnovali su prije tri godine Darko Jovišić, Marko Gudelj i Ivan Belas. Među trenutnim klijentima tvrtke su veliki klijenti poput Rimac Automobila, OTP-a i Fine, ali i inozemni klijenti poput njemačkog Hoermanna, Sber banke i Dunav osiguranja u Srbiji, BDO-a u Australiji.

Robotiqovi roboti mogu odraditi zadatke koje inače obavljaju fizičke osobe: analizirati podatke, stvarati izvješća, pronalaziti informacije i komunicirati. Istovremeno, mogu izvršiti i veliku količinu tehničkih zadataka poput komunikacije s bazom podataka ili putem API-ja. Njihovim korištenjem ljudi se oslobađaju repetitivnih zadataka čime se oslobađaju za kreativniji i kvalitetniji rad. 

Glavna prednost ovih robota je u jednostavnoj i brzoj implementaciji te integraciji u postojeće sustave, kao i činjenici da su lako upravljivi. Implementacija zahtjeva minimalno sudjelovanje IT odjela kompanije u kojoj se rješenje integrira, što značajno smanjuje vrijeme i trošak potreban za implementaciju rješenja. U nekim procesima roboti zamjenjuju, čak i do 90 posto, potrebe za korištenjem osoba za takve repetitivne zadatke te su sposobni raditi 24 sata dnevno, sedam dana tjedno.