Alexander Sperl novi direktor marketinga Tele2

Alexander Sperl novi direktor marketinga Tele2

Alexander Sperl pridružio se prošlog mjeseca menadžment timu Tele2 Hrvatska na funkciji glavnog direktora marketinga.

Na toj poziciji vodit će razvoj strategije, marketing proizvoda, upravljanje iskustvom korisnika, brend i korporativne komunikacije.

Sperl je gotovo dva desetljeća proveo na vodećim pozicijama u telekom industriji, a njegovo iskustvo obuhvaća mobilne te objedinjene mobilne i fiksne usluge u nekoliko zemalja. Bio je, između ostalog, CCO A1 Telekoma u Austriji te na drugim pozicijama kod mobilnih operatera istog vlasnika - CEO i CMO Vipneta u Srbiji te direktor marketinga i prodaje Simobilea u Sloveniji. Alexanderovo je međunarodno konzultantsko iskustvo osebujno, a u svijet telekomunikacija došao je iz Microsofta i Procter & Gamblea.

„Raduje me što sam dobio priliku pridonijeti razvoju i napretku hrvatskog telekomunikacijskog tržišta, a osobito se veselim suradnji s kolegama u Tele2 Hrvatska“, izjavio je prilikom dolaska Alexander Sperl, glavni direktor marketinga Tele2 Hrvatska.

„Imajući na umu Alexanderovo razumijevanje telekom industrije te bogato međunarodno iskustvo, uvjeren sam da će se vrlo brzo uklopiti u naš tim te znatno doprinijeti daljnjem rastu sektora marketinga i unapređenju kompanije općenito“, izjavio je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.