Komunikacija s korisnicima putem društvenim mrežama sve češće postaje dio PR-a brojnih hrvatskih i svjetskih tvrtki, no ne snalaze se sve tvrtke u tome jednako dobro.
Neke tvrtke društvene mreže uopće ne koriste, neke ih koriste u manjoj mjeri bez punog razumijevanja njihovih mogućnosti, a neke su potpuno prepoznale mogućnost da uz malo uloženog dobiju izvrsne rezultate. Dobar primjer za ovo zadnje su Cedevita i Iskon, koji su svojim aplikacijama na Facebooku nedavno omogućile iznimno povoljnu propagandu svojih proizvoda. Cedevita je organizirala igru u kojoj je glavna nagrada išla fotomontaži koja bi dobila najviše glasova, što je jamčilo veliku posjećenost igre, jer su natjecatelji poticali svoje prijatelje i poznanike da posjećuju aplikaciju i daju im svoj glas.
Sve više tvrtki i organizacija i na druge načine aktivno sudjeluje na Internetu, primjerice utječući na svijest korisnika oblikovanjem reakcija na vijesti. Uspješan primjer u ovom slučaju je hrvatski PR-ovac Krešimir Macan i kampanja Željka Keruma koju je između ostalog vrlo aktivno vodio i putem Interneta. Dio uspješnosti temeljio se i na plasiranju komentara na društvenim mrežama i news portalima koji su poticali raspravu u željenom smjeru.
Iako se ovakav posao čini jednostavan, brojne greške raznih tvrtki pokazuju suprotno, a najbolji primjer je nesnalaženje tvrtki i pojedinaca koje slučajno putem Googlea saznaju kako se na forum.hr-u negativno pisalo o njima. Najveće pogreške u ovakvom slučaju su nereagiranje ili neadekvatno reagiranje kod kojeg se često dogodi da dodatno našteti tvrtki. Na primjer, korisnici često prepoznaju kad njihove teze osporava netko iz tvrtke tko na neuvjerljiv način glumi neutralnog komentatora, ne samo po stilu pisanja već i po drugim detaljima. Primjerice težina neutralnosti nečijeg komentara ovisi i o broju postova te osobe na forumu, jer činjenica da je netko otvorio profil na forumu samo da bi (u svom prvom postu ikad) reagirao na "neutralno" demantiranje neke informacije dovoljno govori posjetiteljima foruma.
Primjere za dobro komuniciranje putem društvenh mreža možemo pronaći i u svijetu. Wall Street Journal tako navodi primjer Forda, u kojem je menadžer Scott Monty u prosincu prošle godine uočio komentare na Twitteru koji su se protivili zatvaranju web portala Fordovih obožavatelja TheRangerStation.com, na što je reagirao brzo i na primjeren način. S nezadovoljnicima je u ime Forda komunicirao preko Twittera istovremeno proučavajući problem, koji se sastojao u prodaji robe s krivotvorenih Fordovim logom, te je nagovorio Fordove odvjetnike da odustanu od tužbe prema spomenutom portalu ukoliko prestane prodavati problematičnu robu. Brzi dogovor tako je rezultirao zadovoljstvom pokretača stranice, ali i njezinih posjetitelja koji vole Ford.
Pepsi i Coca Cola također prate događaje na društvenim mrežama, te su u barem dva slučaja reagirali isprikama povriješenim potrošačima što je preokrenulo situaciju u njihovu korist. Društvene mreže očito su vrlo važno sredstvo za širenje informacija, a na tvrtkama je da se potrude da one što češće budu pozitivne.