Redizajniranjem Twitter postao upotrebljivi news servis

Redizajniranjem Twitter postao upotrebljivi news servis

Mikroblogerski servis Twitter doživio je redizajn, te njegova naslovnica sada puno više sliči na neku tražilicu.

Novim izgledom portala dominiraju plave boje, a natips iznad tražilice sugerira posjetitelju da utipka određenu temu i sazna što korisnici Twittera pišu o toj temi, čime portal postaje otvoren i onima koji nemaju otvoren profil na njemu, što do sada nije bio slučaj.

Ovom promjenom Twitter postaje pravi blic news servis, jer u njega možete utipkati određeni pojam (npr. nagibni vlak) i vidjeti što su u svojim kratkim porukama o nagibnom vlaku napisali korisnici, bez obzira jesu li oni pojedinci ili veliki medijski portali. Ovim se kod novonastalih događaja izvrsno nadopunjuje Google, s obzirom da je njemu potrebno određeno vrijeme da indeksira nove sadržaje - pa na njemu za razliku od Twittera nije moguće pronaći svježe napisane informacije. Ne znamo hoće li Twitter omogućiti pretraživanje svih svojih zapisa u povijesti, no čini se da je trenutno utipkavanjem određenih ključnih riječi moguće pronaći samo događaje koji nisu stariji od deset dana.

Promjene unutar portala gotovo da i nema, jer korisničke stranice vizualno ostaju onakve kakve su bile i do sada. Prema informacijama New York Timesa, tražilicu je izradila start up tvrtka Summize koju je Twitter kupio još prije godinu dana.