Red Carpet popularizirao Twitter

Red Carpet popularizirao Twitter

Red Carpet Nove tv se u sinoćnjoj emisiji dotaknuo društvene mreže Twitter i njezine popularnosti u Showbiz krugovima, a emisija je i otvorila svoj kanal na toj društvenoj mreži.

Fenomen Twittera komentirao je Nebojša Grbačić, u Internet krugovima poznat kao bloger te novinar web izdanja jutarnjeg i plana B, koji je između ostalog rekao kako ne vjeruje da Twitter u Hrvatskoj može dosegnuti popularnost Facebooka.

U emisiji je istaknut i Nadan Vidošević kao jedini predsjednički kandidat koji ima svoj Twitter kanal, što nije čudno uzme li se u obzir kako njegovu kampanju po svemu sudeći vodi Krešimir Macan, po mnogima najbolji PR stručnjak kad su u pitanju Internet kampanje.

Nismo u stanju izmjeriti koliko je prilog na Novoj tv utjecao na povećanje korištenja Twittera na području Hrvatske, no zanimljivo je da je Oprah svojevremeno posvećivanjem emisije Twitteru povećala posjećenost sitea za čak 43 posto - jako puno uzme li se u obzir da se radi o velikoj društvenoj mreži.

Google pregovara o kupnji Twittera

Google pregovara o kupnji Twittera objavio je Washington Post pozivajući se na glasine iz dva izvora bliska progovorima.

Oprah podigla posjećenost Twittera za 43 posto

Povećanje posjećenosti kao posljedica reportaže na televiziji čest je slučaj u Hrvatskoj, ali bi malo tko očekivao da popularni i iznimno posjećeni svjetski servis poput Twittera može na osnovu televizijske reportaže ostvariti rast od čak 43 posto u jednom danu.

Hrvatski mediji sve prisutniji na Twitteru

Lista hrvatskih internet medija koji su odlučili koristiti Twitter - društvenu mrežu koja omogućuje objavu kratkih informacija koje mogu pratiti sljedbenici - polagano se povećava, a u pravilu objavljuju naslove i linkove na svoje članke na internet izdanjima.

Britanska kraljevska obitelj pokrenula kanal na Twitteru

Britanska kraljevska obiteljod sada ima svoj kanal na Twitteru, objavio je BBC.

Redizajniranjem Twitter postao upotrebljivi news servis

Mikroblogerski servis Twitter doživio je redizajn, te njegova naslovnica sada puno više sliči na neku tražilicu.

Uspješne tvrtke znaju plivati društvenim mrežama

Komunikacija s korisnicima putem društvenim mrežama sve češće postaje dio PR-a brojnih hrvatskih i svjetskih tvrtki, no ne snalaze se sve tvrtke u tome jednako dobro.

Objava koordinata lokacije pružit će novu uporabljivost Twitteru

Twitter razvija opciju koji će postojećim korisnicima omogućiti objavu njihove lokacije, odnosno koordinata na karti, piše ChannelWeb.