Red Carpet Nove tv se u sinoćnjoj emisiji dotaknuo društvene mreže Twitter i njezine popularnosti u Showbiz krugovima, a emisija je i otvorila svoj kanal na toj društvenoj mreži.
Fenomen Twittera komentirao je Nebojša Grbačić, u Internet krugovima poznat kao bloger te novinar web izdanja jutarnjeg i plana B, koji je između ostalog rekao kako ne vjeruje da Twitter u Hrvatskoj može dosegnuti popularnost Facebooka.
U emisiji je istaknut i Nadan Vidošević kao jedini predsjednički kandidat koji ima svoj Twitter kanal, što nije čudno uzme li se u obzir kako njegovu kampanju po svemu sudeći vodi Krešimir Macan, po mnogima najbolji PR stručnjak kad su u pitanju Internet kampanje.
Nismo u stanju izmjeriti koliko je prilog na Novoj tv utjecao na povećanje korištenja Twittera na području Hrvatske, no zanimljivo je da je Oprah svojevremeno posvećivanjem emisije Twitteru povećala posjećenost sitea za čak 43 posto - jako puno uzme li se u obzir da se radi o velikoj društvenoj mreži.