Nagradno putovanje u Dubai koje je na Facebooku okupilo preko 20.000 obožavatelja iz regije po svim logičkim pokazateljima samo je prijevara napravljena zbog zarade na Google oglasima.
Radi se o nagradnoj igri prezentiranoj na Facebook stranici na kojoj se nudi 15 dana ljeta u Dubaiju koje prema podacima sa stranice organizira postojeća agencija United travel. Pažljivijim čitanjem mogu se uočiti manje i veće nelogičnosti među kojima je najzanimljivija ona kako se nigdje ne daju nikakve informacije o toj svjetskoj agenciji i njezinim partnerima (radi kojih se organizira igra), a nema ih ni na web stranici united-travel.info na kojoj se obavlja prijava za nagradnu igru, iz čega se može naslutiti kako navedena agencija ni ne zna da se netko bez dozvole koristi njezinim imenom.
Zanimljivo je kako podaci iz registra domena pokazuju kako je navedena domena nije registrirana na nikakvu tvrtku, nego na Vasiljeva Zajceka iz Sarajeva, dok se kao administrator navodi Edis Pilipović iz Velike Kladuše.
Procedura nagradne igre također ukazuje na krive motive organizatora: stranica sugerira da se nakon prijave klikne na "partnere igre", pri čemu se radi samo o Google oglasima - u ovom trenutku onima za Generalturist i oglasa za IQ test koji nema nikakve veze s turizmom. Na navedene detalje telefonski smo upozorili direktoricu marketinga Generalturista Lanu Ručnov koja nam je potvrdila kako Generalturist nema nikakve veze s navedenom nagradnom igrom.
Brojni klikovi po Google oglasima (posjetiteljima se sugerira da se na igru mogu prijavljivati jednom dnevno ukoliko žele) vjerojatno su jedini razlog osnivanja ove stranice, no teoretski su mogući i drugi načini zloporabe poput zlonamjernog korištenja osobnih podataka koje naivni posjetitelji unose prilikom prijave.