Međunarodna marketing konferencija u Podstrani

Međunarodna marketing konferencija Digital Marketing Solutions 2009 održat će se 11. rujna u organizaciji splitske tvrtke Gideon i londonske konzultantske grupe CredExec u Podstrani pokraj Splita.

Tema konferencije je digitalni i mobilni marketing s posebnim naglaskom na primjenu u turizmu. Konferencija se održava pod pokroviteljstvom AmCham (američke gospodarske komore u Hrvatskoj) i HGK – ŽK Split.

Po istraživanjima IPK International objavljenim na ovogodišnjem ITB turističkom sajmu u Berlinu u  otežanim uvjetima na globalnom tržištu upravo se primjena ovih tehnologija i digitalnog marketinga smatra ključnim za prevladavanje poteškoća s kojima se susreću turistički djelatnici u kontekstu krize. Sličan je zaključak i nedavnog istraživanja Instituta za turizam Zagreb.

Upravo stoga ova je konferencija prilika za sve one koje zanima kako povećati prodaju korištenjem digitalnog marketinga, kako se efikasnije se promovirati na Google-u i slično.

Predavači su eminentni svjetski stručnjaci među kojima su i prvi čovjek marketinga u Turističkoj zajednici Velike Britanije -  Justin Reid, donedavno jedan od direktora Google-a za Europu - Tom Hanan, voditelj Citibank tima koji je prvi uveo internet bankarstvo u SAD - Jim McGough. Oni će kroz svoj izlaganja predstaviti konkretne savjete i metode kako povećati efikasnost marketinga, koristeći nove metode i tehnologije.

Broj sudionika je vrlo ograničen zbog što kvalitetnije komunikacije sudionika s predavačima. Više informacija možete pronaći na službenoj web stranici www.digitalmarketingsolutions.net

Kojih deset tvrtki ide na CeBIT?

Kriza neće spriječiti deset hrvatskih tvrtki da i ove godine uz trošak od 65.000 eura posjete CeBIT sajam u Hannoveru koji će se održati od 3. do 8. ožujka. Donosimo profile tih tvrtki preuzete s webhr.blogspot.com

Intervju - Vedran Pražen: Od garaže do proboja na strana tržišta

Suvlasnik i direktor splitske tvrtke Gideon multimedia Vedran Pražen u razgovoru za rep.hr ispričao je najzanimljivije dijelove svog puta od garaže do uspješnog proboja na strana tržišta i otkrio kako mu je trenutno najveći problem gdje pronaći nove zaposlenike.

Bivši direktor Motorole prešao u splitsku Gideon Multimediu

Jim McGough, bivši direktor marketinga Motorole postao je član uprave splitske tvrtke Gideon Multimedia d.o.o. u kojoj će biti zadužen za širenje poslovanja na globalno tržište unutar projekta mobiEXPLORE.