Međunarodna marketing konferencija Digital Marketing Solutions 2009 održat će se 11. rujna u organizaciji splitske tvrtke Gideon i londonske konzultantske grupe CredExec u Podstrani pokraj Splita.
Tema konferencije je digitalni i mobilni marketing s posebnim naglaskom na primjenu u turizmu. Konferencija se održava pod pokroviteljstvom AmCham (američke gospodarske komore u Hrvatskoj) i HGK – ŽK Split.
Po istraživanjima IPK International objavljenim na ovogodišnjem ITB turističkom sajmu u Berlinu u otežanim uvjetima na globalnom tržištu upravo se primjena ovih tehnologija i digitalnog marketinga smatra ključnim za prevladavanje poteškoća s kojima se susreću turistički djelatnici u kontekstu krize. Sličan je zaključak i nedavnog istraživanja Instituta za turizam Zagreb.
Upravo stoga ova je konferencija prilika za sve one koje zanima kako povećati prodaju korištenjem digitalnog marketinga, kako se efikasnije se promovirati na Google-u i slično.
Predavači su eminentni svjetski stručnjaci među kojima su i prvi čovjek marketinga u Turističkoj zajednici Velike Britanije - Justin Reid, donedavno jedan od direktora Google-a za Europu - Tom Hanan, voditelj Citibank tima koji je prvi uveo internet bankarstvo u SAD - Jim McGough. Oni će kroz svoj izlaganja predstaviti konkretne savjete i metode kako povećati efikasnost marketinga, koristeći nove metode i tehnologije.
Broj sudionika je vrlo ograničen zbog što kvalitetnije komunikacije sudionika s predavačima. Više informacija možete pronaći na službenoj web stranici www.digitalmarketingsolutions.net