Mala japanska IT tvrtka privukla je pozornost Japana, alii i cijelog svijeta svojim video kanalima.
Za razliku od većine tvrtki koje objavljuju ozbiljne sadržaje, oni su se odlučili za objavu kratkih blesavih videa koji su im osigurali veliki broj pratitelja. Daikyo Security Company na YouTubeu ih trenutno ima 854 tisuće pratitelja, a na TikToku čak 2,7 milijuna.
U glavnoj ulozi u njihovim videima najčešće se nađe CEO tvrtke Daisuke Sakurai, koji se za takav pristup odlučio s obzirom da dobri radni uvjeti nisu bili dovoljni za privlačenje zaposlenika, već su javnosti htjeli pokazati kako se dobro zabavljaju. S obzirom da je Japan relativno formalna država, zezanje s (i na račun) direktora tvrtke nije baš uobičajeno, pa je vjerojatno baš zbog toga najpoplarnija serija videa u kojem mu drugi zaposlenik stavlja naljepnice preko lica. Najgledaniji takav video na YouTubeu je pogledalo više od 70 milijuna ljudi, a na TikToku više od 40 milijuna.
Sadržaji koje objavljuju različite su prirode, a među njima je i više videa koju uključuju (loš) ples direktora i drugih zaposlenika tvrtke. S obzirom da im je takav pristup donio popularnost i znatno veći broj prijava nego ranije, planiraju nastaviti s objavama na svojim kanalima.
@dkykeibi_tokyo 【NG集】※社長は特殊な訓練を受けています The CEO has special training so It’s okay. #bloopers #aim #エイム練習 #anime #animegelsheet ♬ World's Smallest Violin - AJR
@dkykeibi_tokyo 新しい警備の仕方?! @赤尾商事株式会社公式 #fyp #foryou ♬ KISS FT SUPENATURAL VER 1 - REMIX - TVT