Employer branding tema je koja je jučer na istoimenoj konferenciji u Algebra Labu okupila oko 150 sudionika, uglavnom zaposlenika HR odjela domaćih tvrtki.
Organizatori događaja bili su TalentLyft, Algebra i Netokracija, a predavanja, okrugli stol i radionice fokusirali su se na to što tvrtke pružaju zaposlenicima i na koji način to promoviraju unutar i izvan tvrtke.
Najzabavnije predavanje vjerojatno je bilo ono Ane Spasojević iz Nanobita, koja je predstavila izazove koje ta tvrtka ima prilikom zapošljavanja - s obzirom da se bavi razvojem igara, a broj iskusnih kandidata u tom području je prilično mali. Iz tog razloga Nanobit je znao tražiti ljude i u inozemstvu, a s vremenom su i strane tvrtke počele vrbovati njihove ljude, što im je poslužilo kao dodatni poticaj za pružanje dobrih uvjeta zaposlenicima.
Ipak, ljude nalaze i na hrvatskom tržištu, a manjak iskustva nadoknađuju kroz njihovo educiranje odlascima na razne konferencije. Tražeći story direktora, u Nanobitu su shvatili kako oglašavanje rijetkih pozicija treba učiniti maksimalno transparentnim, kako bi se izbjegli prijave "krivih", a dobile prijave kandidata sa željenim vještinama. Takve kandidate kandidate za poziciju story direktora injegov tim pronašli su i zaposlili tek kad su napravili "drama queen" oglas koji je znatno jasnije predočio kakav profil osobe zapravo traže.
Predavanja na konferenciji jučer su pokazala i kako su zaposleni u IT-u, a posebno developeri, u povlaštenoj poziciji u odnosu na zaposlenike u drugim branšama. Ne čudi da ih firme pokušavaju privući na razne načine - a jedan od njih je i organizacija hackathona i bootcampa kao alata za privlačenje zaposlenika, koju su predstavili Leo Mršić i Maja Brkljačić, koji iza sebe imaju iskustvo suradnje s tvrtkama u organizaciji sličnih događaja.