Tvrtka Poslovna inteligencija čekala je na ugovor, a time i sredstva iz Europske unije 50 dana više nego je bilo potrebno, zbog lošeg rada Hrvatske pošte.
Suvlasnik te tvrtke Dražen Oreščanin na Facebooku je pojasnio kako je njegovoj tvrtki 30. lipnja ove godine odobreno financiranje AIPD2 inovativnog projekta u sklopu IRI-2 programa te su u suradnju s FER-om s radom na projektu počeli u kolovozu iako ugovor još nije bio usklađen i potpisan. Kako je rep.hr pisao u srpnju, radilo se o projektu vrijednosti 22,98 milijuna kuna, koji je sufinanciran s 14,55 milijuna kuna bespovratnih sredstava.
Kako ugovor nisu nobili ni u studenom, iz Poslovne inteligencije 26.11. su nazvali Ministarstvo gospodarstva kako bi provjerili gdje je zapelo. A zapelo je u pošti. Ministarstvo je odgovorilo kako je još 2.10. ugovor poslalo HAMAG-u, a HAMAG Poslovnoj inteligenciji deset dana kasnije kao preporučenu pošiljku.
Oreščanin kaže kako su mu iz Hrvatske pošte rekli da su pošiljku pokušali isporučiti 16.10., no on tvrdi kako to nije točno, jer ured nikad nije prazan radnim danima, a dodatni problem je što tada nisu dobili niti obavijest o pokupaju isporučivanja. Pošta je pokušala vratiti paket HAMAG-u 2.11, ali ni u tome nisu uspjeli iako tamo postoji pisarnica koja radi svaki dan. NI nakon toga ni Poslovna ni HAMAG nisu dobili nikakve obavijesti, pa nisu bili svjesni problema.
Iz Poslovna su konačno preuzeli paket 1.12. u Branimirovoj i ugovor je konačno bio potpisan. Oreščanin je optužio poštare da su dva puta lagali o tome da su paket pokušali isporučiti.
Da ovo nije iznimka, potvrđuju povemeni komentari nezadovoljnih korisnika na društvenim mrežama na kojima čak postoji i grupa zvana Dnevna doza nereda Hrvatske pošte. Ne čudi što ljudi od eTrgovina sve više traže otvaranje lokacija za preuzimanje kako bi se izbjeglo korištenje dostava. Nakon objave članka, rep.hr je kontaktirao Hrvatsku poštu, te će njihov eventualni komentar biti objavljen naknadno.