Zagrebačka softverska tvrtka Mediatoolkit promijenila je ime i vizualni identitet i od sada se zove Determ.
Riječ je o jednoj od tri tvrtke koje su osnovali Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann, uz RSG Capital kao investitora kojeg je 2020. godine zamijenio bivši vlasnik IN2 Ante Mandić. Prve dvije tvrtke - Degordian (koji se također promijenio ime, do 2014. godine se zvao iStudio, op.a.) i Bornfight (osnovan 2018. godine) funkcionirale su kao agencije, a Degordianovo poslovanje omogućilo je financiranje i iskorak u smjeru razvoja proizvoda koji su, kao i novu tvrtku nazvali Mediatoolkit.
Kako se navodi u priopćenju, Mediatoolkit je uvijek imao vrlo jasnu viziju - pomoći ljudima oko svijeta da pronađu i razumiju relevantne informacije iz online medija kako bi mogli donositi bolje poslovne odluke. Ta je vizija protkana snažnom kulturom tvrtke koja počiva na 5 glavnih vrijednosti - kvaliteta, razvoj, transparentnost, odgovornost i zajedništvo.
“Naš rebranding nije samo estetski. Napravili smo strateški korak prema onome gdje se naš proizvod i naši korisnici već nalaze. Htjeli smo da i naš identitet odražava upravo to, da to vide i naši zaposlenici i naši korisnici.” - rekao je Ivor Bihar, COO Determa.
Determ je ime nastalo nakon niza razgovora o onome što je svrha same tvrtke. Prevedno na engleski to je: finding relevant terms, determining which terms are important, making companies more determined in decision-making. Naziv determ dolazi od engleskih riječi za termin/izraz, odlučan, utvrditi ili odrediti - term/determined/determine.
Novi moto Determa, “Make sense”, rezimira fokus tvrtke na pružanje pouzdanih i važnih podataka za donošenje odluka
"Imamo stabilan rast na tržištu u posljednjih osam godina. Kreirali smo cjelovito rješenje za tržište srednjih tvrtki i sada želimo da se to vidi i na našem brandu, da pokažemo tvrtkama iz cijelog svijeta tko smo mi uistinu i kako im pomažemo.” dodao je Ivor Bihar, COO Determa.
Svake se minute na internetu objavi 3 milijuna Facebook postova, uploada više od 500 sati videa na YouTube, napiše 100 000 novih blogova i objavi gotovo pola milijuna novih tweetova. Bez usluge koju pruža Determ, potrebno je dva i pol mjeseca kako bi se taj sadržaj pregledao i konzumirao, što ljude, tvrtke i brandove ostavlja u potpunom mraku - bez informacija u pravom vremenu o tome što se događa u online svijetu. Nastavno na navedene rastuće trendove, Determov cilj s ovim rebrandingom je ojačati svoju poziciju na tržištu i nastaviti svoj stabilan rast i probijanje na europsko tržište alata za praćenje online medija.