Grčki startup Workathlon koji je razvio ML rješenje za pronalaženje zaposlenika u ugostiteljstvu, prikuplja sredstva za daljnje širenje.
Workathlon automatizira 60 posto procesa zapošljavanja povećavajući brzinu procesa zapošljavanja, proširujući doseg do talenta i eliminirajući neučinkovitost u procesu. Njihov tim iskusan je u području ugostiteljske industrije i skaliranja proizvoda, a trenutno su pokrenuli prikupljanje investicije u visini pola milijuna eura, od čega 200.000 eura preko platforme SeedBlink. Prikupljenim sredstvima planiraju nastaviti razvijati poslovanje kako bi postali tržišni lider i poboljšati razvoj proizvoda, tehnologije i marketinga u bliskoj budućnosti.
Novcem od investicije planiraju proširiti bazu kupaca pokretanjem servisa u Hrvatskoj, Rumunjskoj i Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a za kraj 2022. godine planiraju veći investicijski krug koji bi trebao podići vrijednost tvrtke s trenutnih šest milijuna eura na budućih 12 milijuna.