U sklopu dijela WinDays19 konferencije namijenjenog poslovnoj i tehnološkoj publici, direktor tvrtke Five Luka Abrus predstavio je iskustva te tvrtke stečena tijekom deset godina transformacije klijenata.
Konkretno, radi se o njihovom pristupu koji na je na prvo mjesto odlučio prestati stavljati lijep dizajn i kvalitetu mobilnih aplikacija, shvativši da je još važnije klijentima pomoći da ispune svoje ciljeve. Iz tog razloga, u toj tvrtki uspješnost projekata posljednjih nekoliko godina mjere na način da procjenjuju koliko je pojedina mobilna aplikacija uspjela ispuniti prethodno zadane ciljeve svojih klijenata.
Takav pristup u većoj mjeri osigurava zadovoljstvo klijenta i u pravilu rezultira dugotrajnom suradnjom. Abrus je naveo primjere takvih projekata, pa je primjerice Five lancu hotelskih brendova sugerirali razvoj chatbota umjesto mobilne igre kojim se uspjeli povećati broj aplikacija za posao, dok su planskim pristupom razvoju mobilne aplikacije za učenje stranih jezika i izmjenom njezinog poslovnog modela uspjeli u nekoliko godina podići njezine prihode za 700 posto.