Webpower Adria prešla na četverodnevni radni tjedan

Webpower Adria prešla na četverodnevni radni tjedan

Webpower Adria, zagrebačka tvrtka koja se bavi marketing automatizacijom, prešla je na četverodnevni radni tjedan.

Objavio je to na Linkedinu suosnivač tvrtke Jan de Jong, Nizozemac u Hrvatskoj vjerojatno najpoznatiji po uspješnom motiviranju Vlade da uvede vize za digitalne nomade.

Uz četiri umjesto pet radnih dana u tjednu, zaposlenici će zadržai dosadašnje plaće, a raditi mogu iz tvrtke ili od kuće. Veći broj neradnih dana imat će od početka rujna, no to ne znači da će i tvrtka imati kraće radno vrijeme - na zaposlenicima je da se međusobno dogovore tko će uzeti koji neradni dan, dok će sama tvrtka klijentima i dalje biti na raspolaganju šet dana tjedno.

Cilj ove promjene je smanjiti stres i povećati produktivnost, što je rezultat koji bi se mogao očekivati na temelju mnogih studija.

To nije prva hrvatska tvrtka s takvom praksom. Primjerice u medijima se pisalo o tvrtki Logička matrica koja je sličnu praksu uvela prije par godina. Zbog epidemije koronavirusa su je napustili, no tvrde kako joj se vraćaju sljedećeg tjedna.