Webpower Adria, zagrebačka tvrtka koja se bavi marketing automatizacijom, prešla je na četverodnevni radni tjedan.
Objavio je to na Linkedinu suosnivač tvrtke Jan de Jong, Nizozemac u Hrvatskoj vjerojatno najpoznatiji po uspješnom motiviranju Vlade da uvede vize za digitalne nomade.
Uz četiri umjesto pet radnih dana u tjednu, zaposlenici će zadržai dosadašnje plaće, a raditi mogu iz tvrtke ili od kuće. Veći broj neradnih dana imat će od početka rujna, no to ne znači da će i tvrtka imati kraće radno vrijeme - na zaposlenicima je da se međusobno dogovore tko će uzeti koji neradni dan, dok će sama tvrtka klijentima i dalje biti na raspolaganju šet dana tjedno.
Cilj ove promjene je smanjiti stres i povećati produktivnost, što je rezultat koji bi se mogao očekivati na temelju mnogih studija.
To nije prva hrvatska tvrtka s takvom praksom. Primjerice u medijima se pisalo o tvrtki Logička matrica koja je sličnu praksu uvela prije par godina. Zbog epidemije koronavirusa su je napustili, no tvrde kako joj se vraćaju sljedećeg tjedna.