Web industrija: Treba li koristiti različite društvene mreže za različite ciljeve?

Web industrija: Treba li koristiti različite društvene mreže za različite ciljeve?

Svi pričaju o važnosti društvenih mreža za uspješno poslovanje, ali koje društvene mreže je najbolje koristiti? Facebook???

Svi pričaju o važnosti društvenih mreža za uspješno poslovanje, ali koje društvene mreže je najbolje koristiti? Facebook?? Ova društvena mreža ima više od 845 mlijuna korisnika, a najbolja je za ostvarivanje prisnije veze s kontaktima. Nepovezanost s velikim brojem ljudi (ili „frendova“) razvodnjuje veze među njima – prema Mashable.com - čak 50 % ispitanika kaže da kontaktira sa samo 20 posto prijatelja. Možda bolje prikloniti se Twitteru, koji je idealan za kratke updateobavijesti i za rješavanje kriznih situacija i pitanja korisnika (tzv. customer service).

Ako se želite profesionalno eksponirati i pronaći kontakte u svom profesionalnom krugu, najbolji odabir bi bio LinkedIn koji okuplja 150 milijuna korisnika, a gotovo podjednako obuhvaća žensku i mušku populaciju svih dobnih skupina. Ako se bavite nekim umjetničkim, kreativnim poslom čiji su produkti namijenjeni mahom ženama, odličan izbor je Pinterest jer je od preko 12 milijuna korisnika na njemu prisutno čak 87 posto žena. S druge strane, Google+ ima više muškaraca među svojim korisnicima, a korištenje te društvene mreže direktno je povezano s rezultatima naših web pretraživanja ili sa SEO-om (Search Engine Optimization).

Besplatna predavanja na najvećem javnom događaju!

Više o umijeću korištenja društvenih mreža u poslovanju – kada, kako i koju odabrati i koristiti prema vašim poslovnim potrebama, saznajte na besplatnim predavanjima 4. sajma Web::INDUSTRIJA 2012 – Cool Stuff, koji se održava od 9. - 11. svibnja 2012. u Hypo Centru, u Zagrebu.

Pronađite nove poslovne partnere na sajmu!

10.05.2012., na glavnom sajamskom danu Web::INDUSTRIJE 2012 okupit će se izlagači iz web zajednice koji će predstavljati svoje proizvode i usluge, a u opuštenom ozračju Hypo Centra moći ćete s njima porazgovarati, popiti kavu i razmijeniti poslovna iskustva. Ako biste se sa svojom tvrtkom htjeli pridružiti izlagačima, kontaktirajte organizatore i raspitajte se o ponudi.

Izlagači sajma su Trikoder, Web Studio pay™ Payment Gateway, Pro Hosting, Everymail Ltd., Nove vibracije, LogIT internet usluge, Virtus dizajn, Etarget, Manifest, Web Marketing Akademija, Knjižara.hr, Euroval i drugi.

Medijski prate ovaj događaj portali Monitor.hr, Business.hr, Rep.hr te časopis VIDI i magazin MAKSI.

Na korak bliže novim poslovnim kontaktima možete doći i na Business Speed


Datingu, koji je brz, ali djelotvoran način upoznavanja velikog broja potencijalnih poslovnih partnera u kratkom roku. Za sudjelovanje je obavezno označiti BSD u besplatnoj online registraciji, koja je i jedini preduvjet za ulazak na potpuno besplatni 4. sajam Web::INDUSTRIJE 2012.

Prije sajma Facebook dan, a dan poslije - Google dan

U suradnji s Web:.Edukacijom, kroz sva tri dana održavat će se seminari i radionice koje su kreirane za sve moderne poslovne potrebe i izazove, a vodit će ih već poznata lica iz web branše. Predsajamski Facebook dan donosi: Facebook Fan Page radionicu Željka Rihe & Facebook Ads radionicu Davora Runje. Na glavnom sajamskom danu Siniša Gavrilović vodi SEO seminar, a Simon Meglič E-mail marketing seminar, dok će vas na postsajamskom Google danu Damir Podhorski provesti kroz Google Analytics radionicu, a Miroslav Varga kroz Google AdWords radionicu.