Vodafone širi call centar u riječkom Tehnološkom parku

Vodafone širi call centar u riječkom Tehnološkom parku

Tvrtka u riječkom tehnološkom parku koja radi za talijansku podružnicu Vodafonea planira zaposliti znatan broj novih zaposlenika.

Navedenu informaciju objavio je Novi list, a zanimljivost u cijeloj priči je i činjenica da je call centar još od kolovoza smješten u Tehnološkom parku koji bi trebao služiti prvenstveno tehnološkim tvrtkama. Iz tog razloga rep.hr je upitao direktora Tehnološkog parka Borisa Goloba zašto je i po kojim uvjetima tvrtka dobila mogućnost boravka u Parku.

Golob je pojasnio kako se ne radi samo o call centru, već se navedena tvrtka bavi i drugim aktivnostima, no nije znao reći koliki je broj zaposlenih u call centru u odnosu na ukupan broj od 97 zaposlenih u tvrtki. Po njegovim riječima, očekuje se otvaranje do 150 novih radnih mjesta, dok prema Novom listu taj broj iznosi čak 400. Smještaj u Tehnološkom parku tvrtka je dobila po tržišnim uvjetima, a po riječima Goloba, Sveučilište je u konkretnom slučaju procijenilo da je u cijeloj priči bitno zapošljavanje i doprinos zajednici.

Novi list navodi kako je temeljna plaća u call centru tek 3200 kuna, a radno vrijeme u pravilu 36 sati tjedno.