Večernji.hr dobitnik nagrade SoMo Borac za Digitalni proizvod godine

Večernji.hr dobitnik nagrade SoMo Borac za Digitalni proizvod godine

Ovogodišnju SoMo Borac nagradu za Digitalni proizvod godine dobio je news portal Večernji.hr

Pokrenut ove godine, ovaj redizajn bio je ključan korak u osvježavanju Večernjakove digitalne prisutnosti, kombinirajući najbolje svjetske dizajnerske prakse i inovacije s jedinstvenim Večernjakovim stilom.

SoMo Borac okuplja najjaču digitalnu zajednicu u regiji već 11 godina. U žiriju sjedi velik broj digitalnih stručnjaka iz vodećih oglašivačkih agencija, startupa i medija iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije. Važnost ove nagade konstantno raste što dokazuje ovogodišnji rekordni broj prijava, zabilježeno je više od 230 radova u 15 različitih kategorija.

Iza ove transformacije, uz Styria Digital Development, stoji agencija Dwizards koja je, skupa sa timom vecernji.hr, portal učinila bržim, boljim i modernijim, nudeći inovativne značajke poput crno-bijelog načina rada, audio playera za članke i prilagodljive veličine teksta.

Ovo su samo neke brojke koje dokazuju uspješnost ove suradnje:
• 200.000 slušanja članaka mjesečno
• 10 posto duže zadržavanje korisnika na stranici
• Bounce rate smanjen s 50 na 40 posto
• 5 posto više čitatelja
• 15 posto porast digitalnih prihoda