Ovogodišnju SoMo Borac nagradu za Digitalni proizvod godine dobio je news portal Večernji.hr
Pokrenut ove godine, ovaj redizajn bio je ključan korak u osvježavanju Večernjakove digitalne prisutnosti, kombinirajući najbolje svjetske dizajnerske prakse i inovacije s jedinstvenim Večernjakovim stilom.
SoMo Borac okuplja najjaču digitalnu zajednicu u regiji već 11 godina. U žiriju sjedi velik broj digitalnih stručnjaka iz vodećih oglašivačkih agencija, startupa i medija iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije. Važnost ove nagade konstantno raste što dokazuje ovogodišnji rekordni broj prijava, zabilježeno je više od 230 radova u 15 različitih kategorija.
Iza ove transformacije, uz Styria Digital Development, stoji agencija Dwizards koja je, skupa sa timom vecernji.hr, portal učinila bržim, boljim i modernijim, nudeći inovativne značajke poput crno-bijelog načina rada, audio playera za članke i prilagodljive veličine teksta.
Ovo su samo neke brojke koje dokazuju uspješnost ove suradnje:
• 200.000 slušanja članaka mjesečno
• 10 posto duže zadržavanje korisnika na stranici
• Bounce rate smanjen s 50 na 40 posto
• 5 posto više čitatelja
• 15 posto porast digitalnih prihoda