Twitter je investirao u Aleph Grupu - tvrtku koja između ostalog posjeduje i u Hrvatskoj poznati Httpool.
Klijenti Aleph grupe su najveći svjetski igrači na području digitalnih medija, a investicija će podržati Alephovu globalnu edukacijsku strategiju u digitalnom oglašavanju, uključujući izgradnju vlastite obrazovne tehnološke platforme, edukaciju u digitalnom oglašavanju, kao i trening i certifikaciju za više od 50.000 digitalnih profesionalaca u 90 zemalja svijeta na pet kontinenata, te poduprijeti stvaranje novih digitalnih radnih mjesta na nedovoljno opskrbljenim tržištima. Strateško ulaganje zatvoreno je u listopadu 2021., a financijski uvjeti nisu javno objavljeni.
Aleph Grupa je trenutno Twitterov ekskluzivni partner za oglašavanje u 74 zemlje. Aleph podupire Twitter u monetiziranju korisničke baze u zemljama u razvoju tako što na raspolaganje stavlja svoje namjenske lokalne prodajne timove i timove za podršku, tehnologiju za maksimiziranje ulaganja oglašivača, kao i svoje robusno rješenje za međunarodna plaćanja, što pomaže Twitteru da učinkovito generira inkrementalni prihod na sporednim tržištima.
"Čast nam je što imamo Twitter kao investitora u Aleph", komentirao je Gastón Taratuta, osnivač i izvršni direktor Aleph Grupe. "Njihovo ulaganje jasna je potpora našim naporima da obrazujemo novu generaciju digitalnih profesionalaca širom svijeta jednako. Pristup kvalitetnom obrazovanju ključ je uspjeha i rasta, a mi smo predani osigurati da lokalni oglašivači diljem svijeta imaju pristup i obrazovanje koje im je potrebno da postanu digitalni stručnjaci, otključavajući moć digitalnih medija za svoje zajednice."
"Aleph je vrijedan i strateški partner Twitteru dugi niz godina", rekla je Sarah Personette, Twitterova glavna direktorica za korisnike. "S raznolikim skupom mogućnosti, Aleph je podržao naše poslovanje na globalnoj razini, i kao prodajni i tehnološki partner. Ovo ulaganje je prirodna evolucija u našem odnosu s Alephom."