Tomato tramvaj kojim je taj pružatelj usluga najavio svoje nove pogodnosti i tarife provezao se jučer Zagrebom.
Posjetitelje tramvaja dočekali su među ostalima Nives Celzijus, Ida Prester, Dalibor Petko i Miro Čabraja, dok je Mario Petreković bio zadužen za dobro raspoloženje. Događanje u tramvaju obilježila je dobra zabava, stand-up show i druženje s maskotama Tomato mobitela, ambasadorima nove kampanje.
Tomato je zadržao svoj popularni koncept jedinica uključenih u tarife, koje su se pokazale glavnim razlogom za izbor brenda kod korisnika. To eliminira proces vaganja opcija raznih tarifa s unaprijed određenim paketima interneta, poziva i poruka, već korisnik jednostavno bira paket jedinica koje pokrivaju sve. Jedna jedinica jednaka je jednoj minuti poziva, jednoj SMS poruci ili jednom MB interneta. No, pod novom krilaticom „Ne zanima nas što radiš sa svojim Tomato jedinicama“ ta jednostavnost korištenja dobiva novu dimenziju uz jedinstvenu pogodnost prebacivanja neiskorištenih jedinica u idući mjesec.
Korisnici koji su bili štedljiviji ili manje aktivni u jednom mjesecu mogu u idućem uživati u paketu jedinica koji inače imaju na raspolaganju, uvećan za neiskorištene jedinice iz proteklih razdoblja. Idealna tarifa za ovu fleksibilnost je pretplata TAMAN Srednja, koja donosi 35 000 jedinica mjesečno za naknadu od 14,90 eura. Naravno, kako bi se dodatno ojačala fleksibilnost korisnika, sve Tomato tarife su i dalje dostupne bez ugovorne obveze.
„Uvođenjem novih pogodnosti zadržali smo prepoznatljivi Tomato način upravljanja potrošnjom putem jedinica, a korisnicima ponudili još povoljniji sustav s kojim se neiskorištene jedinice prenose u idući mjesec. Za razliku od većine tarifa prisutnih na tržištu, naši korisnici mogu svojom potrošnjom sami diktirati koliko trebaju interneta, poruka i poziva, umjesto odabira predefiniranih paketa. Nastavit ćemo pratiti želje i očekivanja naših korisnika, kako bi im s pogodnostima poput prebacivanja jedinica omogućili da imaju mobilnu uslugu koja je potpuno prilagođena njima“, zaključila je Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike u A1 Hrvatska.