APIS IT objavio je danas natječaj za sustav za upravljanje dokumentima, pripadnim poslovnim procesima, radnim tokovima i podacima procijenjene vrijednosti 8,49 milijuna eura plus PDV.
Naziv natječaja je "Nabava roba i usluga s ciljem uspostave centra dijeljenih usluga s pratećim poslovnim uslugama (IAAS, SAAS, PAAS)", a radi se o sustavu namijenjenom pisarnicama lokalne i državne uprave. Za neupućene, pisarnica je ustrojstvena jedinica koja obavlja poslove primanja i pregleda, upisivanja u evidencije uredskog poslovanja, raspoređivanja, razvrstavanja, dostave u rad i otpremanja pismena i drugih dokumenata.
Po završetku uvođenja sustava, pisarnice će se moći priključiti na njega, za što će im biti potrebna samo periferna oprema - odnosno osobna računala, skeneri, printeri i pristup internetu, dok će sve ostalo osigurati CDU. Pisarnice neće imati obvezu korištenja sustava pa će se tek u praksi vidjeti koliko njih će ga početi koristiti.
Kriteriji za izbor tvrtke ili tvrtki koje će dobiti natječaj su cijena sa 70 posto utjecaja te kriterij kvalitete (certifikati i stručnjaci) s 30 posto utjecaja. Zanimljivo je i da su rokovi za uspostavu sustava dosta kratki, pa se oni - ovisno o fazi projekta - moraju završiti do najviše 90 dana nakon potpisivanja ugovora.
Više informacija dostupno je u tekstu natječaja (.docx), opisu predmeta nabave (.docx) i troškovniku (.docx).