Odnosi s kupcima danas su važni gotovo kao i proizvod ili usluga koji se kupuju.
Prema Salesforceovom istraživanju provedenom na više od 6700 ispitanika, 79 posto potrošača vjeruje kako je iskustvo koje pruža tvrtka jednako važno kao i njezini proizvodi i usluge.
Štoviše, 57 posto ispitanih iskustvo koje su doživjeli s jednom tvrtkom uzet će kao mjerilo za uspoređivanje s drugim tvrtkama, zbog čega je važno kvalitetno upravljati odnosima s kupcima. Istaknuo je to u utorak na zagrebačkom Salesforce eventu Filip Novak - regionalni predstavnik Salesforcea, vodeće svjetske tvrtke u području rješenja za upravljanja odnosa s kupcima (CRM). Pred više od 70 direktora tvrtki, marketinga i prodaje, održao je predavanje o kupcu u središtu pozornosti i zaključio kako kupci danas žele da njihov odnos s tvrtkom bude poput onoga s prijateljima i da im prva osoba koju kontaktiraju riješi eventualni problem koji imaju. Zbog toga je važno predvidjeti njihove reakcije, na njih usmjeriti poslovne procese te stvoriti jedinstven tim koji će usklađeno djelovati prema kupcima.
Događaj se nastavio predavanjem Dejana Rogana, konzultanta iz HSM informatike - Salesforceove tvrtke partnera koja je organizirala navedeni događaj. Rogan je okupljene podsjetio kako su sigurno na vlastitoj koži više puta osjetili nedostatke prodajnih, marketing i odjela podrške tvrtki s kojima surađuju. Naveo je nekoliko konkretnih primjera ne uvijek pozitivnih iskustava s kojima se mogu poistovjetiti svi koji su nazivali kontakt centre i prodajne predstavnike koji nisu ispunili njihova očekivanja.
„Kupac zna što želi, želi to odmah I želi da vi to prepoznate“ – rekao je Rogan povezujući takav stav s korištenjem Salesforce platforme. Na primjeru iskustava HSM informatike demonstrirao je na koji su način unaprijedili organizaciju komunikacije s potencijalnim kupcima, a time i povećali prodajne rezultate.
Nakon njegovog predavanja uslijedile su studije slučaja u kojima su svoja iskustva sa Salesforceom predstavile tvrtke Greyp Bikes, ASEE i Matison.
Greyp Bikes, sestrinska tvrtka poznatijih Rimac automobila koja proizvodi električne bicikle, na Salesforce se odlučila paralelno s predstavljanjem svog modela Greyp G6 koji je namijenjen široj publici nego prethodni model koji nije zadovoljavao zakonske preduvjete za korištenje u cijeloj Europskoj uniji. Kako je ispričao Greypov šef prodaje Dominik Vrbanac, volumen prodaje utrostručio se u nekoliko mjeseci, zbog čega je bilo važno imati rješenje koje pomaže u prodajnim i postprodajnim aktivnostima i olakšava komunikaciju između različitih odjela u tvrtki.
Riko Luša predstavio je iskustva softverske tvrtke Matison, koja nudi rješenja namijenjena telekom providerima. Izlazak na međunarodna tržišta donio im je izazove upravljanja prodajnim leadovima, upravljanja mogućnostima i kvalitetnim izvještavanjem, zbog kojih su se odlučili za CRM rješenje. Irena Bulat iz regionalne tvrtke Adisez SEE u šaljivoj prezentaciji okupljenima je ispričala svoja iskustva s uvođenjem Salesforce rješenja u tvrtku.
Po završetku događaja održane su radionice o korištenju Salesforcea u marketingu i prodaji te prikazane mogućnosti Salesforceovih alata.