Oglasnik - hrvatski lider na tržištu malih oglasa, predstavio je novi vizualni identitet i novo, redizajnirano tiskano izdanje koje donosi iscrpniji i kvalitetniji proizvod koji odgovara na potrebe tržišta za sveobuhvatnom ponudom.
Revitalizacija tiskanog Oglasnika prvi je korak u ostvarenju ciljeva nove strategije Oglasnik Grupacije, a na naš upit hoće li redizajn doživjeti i Internet izdanje, voditeljica korporativnih komunikacija Oglasnika Nataša Martinić odgovorila je kako se to očekuje do kraja godine.
Pod sloganom „Sve je tu!“, Oglasnik je nakon 21 godine izlaženja predstavio promjene koje značajno pridonose kvaliteti i funkcionalnosti tiskanog izdanja. Nakon detaljne analize tržišta i provedenih istraživanja, uvedene su mnoge novosti. Predstavljene su nove rubrike („Dom i vrt“ „Za Vas i Vašu obitelj“ i druge) kako bi se povećala aktualnost i zadovoljila širina potreba korisnika. Uvedeni su i novi načini slaganja kategorija i potkategorija koje sada omogućavaju lakše snalaženje i pretraživanje. Zbog detaljnije i preciznije informacije, broj znakova u oglasima povećao se za 25 posto, sa 100 na 125 znakova. Također, predstavljeni su novi tipovi oglasa, a veličina slova u oglasima povećala se za 10 posto. Promjene su zaokružene novim vizualnim identitetom tako da su predstavljena i nova vizualna rješenja marke, ali i samog proizvoda.
„Održavanje kvalitete sadržaja, poboljšanje iskustva korisnika, jačanje dviju snažnih marki i uvođenje inovacija značajke su nove strategije Oglasnik Grupacije kojima ćemo u narednom razdoblju obratiti posebnu pozornost. Revitalizacija tiskanog izdanja Oglasnika prvi je korak prema ostvarenju naših dugoročnih ciljeva i vjerujemo kako će odrađene promjene pozitivno utjecati na zadovoljstvo naših vjernih čitatelja“ izjavio je Gordan Putanec, predsjednik Uprave Oglasnik grupacije.
Novim izdanjem Oglasnika započeo je prvi korak prema novoj viziji kompanije, a ta je postati najbolje rješenje čitateljima i oglašivačima u razmjeni obogaćenih informacija, o novim i rabljenim proizvodima te uslugama. Također, Oglasnik će kontinuirano razvijati najbolji način za kupnju i prodaju putem malih oglasa te nuditi dodatne vrijednosti svojim čitateljima. Oglasnik i posao.hr dvije su najsnažnije marke Oglasnik Grupacije, koje obuhvaćaju i on-line marke: auti.hr, nekrentine.net, edukacija.hr, te tiskane vertikale Oglasnik automoto i Oglasnik nekretnine.