Predstavljeni rezultati projekta e-Poslovanje vrijednog 50 milijuna kuna

Predstavljeni rezultati projekta e-Poslovanje vrijednog 50 milijuna kuna

Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva predstavio je na današnjoj konferenciji u Zagrebu rezultate četverogodišnjeg projekta „e-Poslovanje“ koji omogućava jedinstveni pristup javnim elektroničkim uslugama za poslovne korisnike.

Vrijednost projekta e-Poslovanje je 50,98 milijuna kuna, a SDURDD ga provodi u suradnji s Finom i APIS IT-em. U potpunosti je financiran iz Europskog socijalnog fonda.

On olakšava poslovanje poslovnim subjektima,  a među uslugama koje javnopravna tijela pružaju poslovnim korisnicima, nalaze se i usluge e-Ovlaštenja, e-Autoškole, izdavanje uvjerenja da se ne vodi kazneni postupak, dostava elektroničkih isprava za registraciju vozila u RH te jedinstvena informacijska točka - sustav katastra infrastrukture.

Konferenciju je otvorio Nikola Modrušan, načelnik sektora za razvoj digitalne infrastrukture Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva koji je tom prilikom istaknuo: „Platforma e-Poslovanje predstavlja svojevrsno proširenje sustava e-Građani i namijenjena je svim oblicima poslovnih subjekata - tvrtkama, obrtima, OPG-ovima, udrugama i drugim neprofitnim organizacijama, kao i osobama koje obavljaju slobodne djelatnosti i sporedna zanimanja. Ključna uloga je omogućiti poslovnim subjektima brzu, efikasnu i jednostavnu komunikaciju s tijelima javne uprave, te povećati dostupnost samih e-usluga na portalu e-Građani. Naš zajednički cilj  je digitalizirana javna uprava koja je temelj za daljnji razvoj konkurentnog, inovativnog i digitalnog društva i gospodarstva.“

Okupljenima su se obratile i predstavnice partnerskih institucija – Andreja Kajtaz, direktorica Sektora digitalnih rješenja Fine koja je tom prilikom izjavila: „Za potrebe projekta e-Poslovanje, komponenta NIAS nadograđena je novim funkcionalnostima koje omogućavaju autentifikaciju i autorizaciju korisnika prilikom pristupa i korištenja e-usluga namijenjenih i poslovnim subjektima. Dosadašnja praksa upravljanja pristupnim pravima putem šaltera institucija, unaprijeđena je naprednim digitalnim mehanizmima koji ovlaštenim osobama omogućavaju samostalno upravljanje pristupnim pravima kroz sustav e-Ovlaštenja. Nadogradnjom NIAS-a i e-Ovlaštenja kroz projekt e-Poslovanje, zaokružen je cjelokupni proces interakcije građana i poslovnih subjekata s javnom upravom, a sve veći broj poslovnih korisnika govori sam za sebe o uspješnosti ovog projekta“ te Maja Širić, izvršna direktorica Sektora poslovnih operacija APIS IT-a, koja je istaknula: „Korisnički pretinac koji je APIS IT razvio u sklopu projekta e-Poslovanje odsada će biti jedinstveno mjesto za sve poruke javne uprave bilo da je riječ o fizičkim osobama ili poduzetnicima koji će jednostavnim odabirom prikaza imati pregled interakcije s tijelima javne uprave. Uz novu web i mobilnu aplikaciju za korisnički pretinac, dodatnu vrijednost projekta predstavlja izgradnja modernog i sofisticiranog sustava poslovnog izvještavanja koji će biti temelj za sve buduće odluke o daljnjem razvoju digitalnih usluga javne uprave.“ 

Rezultate projekta „e-Poslovanje“ predstavio je Dražen Božić, voditelj projekta e-Poslovanje pri Središnjem državnom uredu za razvoj digitalnog društva. Osnovni cilj uspostave sustava e-Poslovanje je dodatno unaprijediti poslovnu klimu u Republici Hrvatskoj i olakšati poslovanje kroz jačanje učinkovitosti javne uprave. Projekt doprinosi  administrativnom rasterećenju poslovnih subjekata kroz elektroničku komunikaciju s javnom upravom, štedi njihovo vrijeme i novac te povećava dostupnost samih usluga jer je e-usluga dostupna svima pod jednakim uvjetima, bez obzira na lokaciju poslovanja ili uređaj koji se koristi.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: