Predstavljen Capt'n.ai - alat za optimizaciju kampanja na digitalnim platformama

Predstavljen Capt'n.ai - alat za optimizaciju kampanja na digitalnim platformama

Tvrtke SeekandHit i Airt predstavile su danas na internetu Capt'n.ai - alat za optimizaciju kampanja na digitalnim platformama.

Na video predstavljanju koje se može pogledati u dnu članka, glavnu riječ vodili su Davor Runje i Mario Frančešević, a moderirala ga je Ida Prester.

Na samom početku, Runje je pojasnio kako Capt'n.ai može povezivati kampanje, pratiti dnevne performanse te kombinirati budžete. dok mu je glavna opcija - automatsko alociranje budžeta s ciljem maksimiziranja rezultata. Po njegovim riječima, riječ je o malo cijenjenom, dosadnom i iscrpljujućem poslu koji u pravilu rade ljudi. Međutim, strojevi su znatno pogodniji za takvu vrstu problema, pogotovo kod velikih kampanja na kojima - za razliku od ljudi - bez problema mogu kontinuirano pratiti i alocirati budžet i na dnevnoj razini.

Na konkretnom primjeru koji su Runje i Frančešević pokazali, moglo se vidjeti kako Capt'n.ai uspoređuje Google i Facebook kampanje te mijenja budžete. Na primjeru turističke branše pojasnili su kako na uspješnost kampanja često utječe sezonalnost te kako Facebook može biti uspješniji od Googlea jedan dan, a da drugi dan priča bude sasvim drugačija. U razumijevanju takvih situacija jako pomažu podaci prikupljeni u prošlosti, no postoje i nagle neočekivane promjene koje je isto važno prepoznati - poput onih vezanih uz korona virus.

Runje je istaknuo kako Google i Facebook i sami nastoje puno toga automatizirati, ali iz logičnih razloga nikad neće sugerirati prebacivanje budžeta kod konkurenta, što je prednost koju će njihov alat uvijek imati. Capt'n.ai trenutno pokriva te dvije društvene mreže, neke mreže i servise koji su u njihovom vlasništvu poput Instagrama ili YouTubea, a u budućnosti bi se mogao proširiti na još neke poput Yandexa ili Binga.

Osim unutar aplikacije, informacije o promjenama u alokaciji sredstava korisnik može pratiti preko Slacka, a dodatna vrijednost ovog alata je izvještavanje koje je posebno važno marketinškim agencijama. One trenutno troše veliki broj radnih sati na ‘izvlačenje’ podataka iz sustava te pripremu izvještaja, što se može značajno skratiti Capt’n.ai rješenjem.